Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

15 sep, 2011

Opades Tors 15/9 Bild med BH

Kläder: operationsplagg, BH mm

Så då var de min tur att visa lite bilder på min OP, de gick jätte bra, snabbt och smidigt, somnade och vaknade 5 min efter ;) hihihh och de va de, jätte nöjd, fick ligga med smärta i ca två tim med spänd lindning men när de väl skulle linda om var de visst musklen som gjorde ont eftersom de var bakom musklen så de enda som hjälpte sen va morfin, nackdel, jag är super vaken och stirrigt....men annars skönt att INTE känna som om nån sitter på mitt bröstkorg och väger ca 100 kg, hahaha, ska sova på kliniken inatt och hem imorgon, slapp tortyr BH och band för jag ha gjort lyft med så kanske längre fram efter jag träffat Jörg igen, kommer OP berättelse imorgon, när jag tagit bilder utan BH och lidningen, annars super nöjd för tillfället och rekomenderar varm Citadell och Jörg Bohn, jätte härlig och trevlig personal, God natt alla

ska kolla på film nu... :D

13

Sortera efter

Anonym användare

16 sep, 2011

Härligt! Grattis!👍

Gilla

carro2002

Kvinna ·

16 sep, 2011

Set jättefint ut! Grattis!:)

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

Taaaaccckkkkk :)

Gilla

annzz

Kvinna ·

16 sep, 2011

Ser snyggt ut! ta det lugnt och vila nu i några dagar! :) Kram

Gilla

citadellboobisar

Kvinna ·

16 sep, 2011

Ser sjukt nice ut redan nu!

GRATTIS! ;D

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

Tackar :) har bilder på galleri utan bh men måste varna att ser svullen ut, som jag gått upp typ 5 kg..och skämms lite, svullen av morfinen och alla andra tabletter :(

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

Woow! Jättesnygga!

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

Jag såg dina bilder och det ser bra ut fast dom e svullna!

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

hahaha fast jag menar att jag är svullen i hela kroppen med, skämms att gå ut, känner mig plufsig som f*n

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

Maggan87 skrev:

Woow! Jättesnygga!

Thank u giirl, för att va heelt nya är de ok men de lär ju bli finare när "Oktoberfesten" är slut som Jörg sa, alltså att de sänks och ja ser att den ena är lite mer uppe än den andra och rädd för ena bröstvårtan ser större ut än den andra men vi får se sen om de blir bra annars får väl Jörg korrigera de, hoppas jag......

Men annars super nöjd med storlek och de ska väl se liite större ut sen, de sa räkna med minst DD , så jag är nöjd :) han sa oroa dig inte att de blir C iallafall, tuuur de

Gilla

Anonym användare

16 sep, 2011

Du ska inte vara orolig, det händer grymt mycket med brösten på bara en vecka. Dom kommer bli bättre för varje dag.

Gilla

kami

Kvinna ·

25 okt, 2011

Andrilicious: Kan inte se dina bilder ännu men dina bröst ser jätte snygga ut  på din profil bild.

Hur mycket la du i ? och hur stor var du innan?

Gilla

Anonym användare

25 okt, 2011

hej hej, jag hade 75B och satte in 495 cc hög volym, men ångra lite nu, vill ha lite större, typ 2 storlekar större, så vem vet, kanske om de blir korr nästa år, sätter ja in mer.....kanske 200 cc mer, för de ha minskat en storlek, de var 75 F och nu ligger de på DD......

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem