Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Op:as 27/9 av Örjan Gribbe

Bröstförstoring

Nu är pengarna inne och bekräftade hos Proforma! Dom är så mysiga i receptionen, så det gör mig ännu mer förväntansfull! På torsdag 27/9 kl 7.45 är det min tur! Någon annan som fått sin tid som ska opas på torsdag?? :D

20

Sortera efter

loly

loly

Kvinna ·

Åh vad spännande! :)
Gilla
Lillavickevire

Lillavickevire

Kvinna ·

Gud nu längtar jag ännu mer!! Ska opereras den 25 i Uppsala. Hur många cc ska du sätta i ?
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Vad kul!! Jag ska ha 375cc mpp :) jag hoppas jag landar på en visuell D-kupa :)
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Åh va roligt för dig :) jag opades för precis en vecka sen! Torsdag 13/9, samma tid :) jag är supernöjd med allt! Dom e sjukt snälla :)! Skönt med övernattningen också :)!
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Vad underbart! Kommer ihåg när det var mer än 100 dagar kvar, men fan vad tiden går fort!! Tur att det är tidigt på morgonen så man slipper dö av hunger'! Haha! Hur länge fick du vara på ditt rum innan operationen?? :))
Gilla
Bellitolito

Bellitolito

Kvinna ·

Lycka till, ska bli roligt att läsa om hur allt gick!
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Haha ja verkligen :) Jag fick vara där typ 40-55 min innan Örjan kom... Var väldigt nervös och bad om att bli opad så fort som möjligt så jag fick opa mig först... För det e typ 4 andra som kommer vid 07.45 också! Han ritade på mig typ i en kvart och sen väntade jag 20 min till tills narkosläkaren kom och då var det bara att lägga sig ner och blunda :) jag tog alla piller ich blev sövd vid 09.00 och jag vaknade upp igen vid 10.30 men själva operationen tog bara 30 min :)
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Men åh jag vill oxå bli opad först annars kommer jag må illa av nervositet eller hunger haha! Tack för svaret, önskar att det var imorgon faktiskt :D
Gilla
Soho

Soho

Kvinna ·

Jag ska opereras den 28.e så dagen efter! :-) Samma tid, Fast på en annan klinik. Känns overkligt att den dagen man tänkt och planerat in i minsta detalj för snart är här! Om lite drygt en vecka har man bröst. Det kan man inte riktigt förstå.  :-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag ska till Örjan i morgon på konsultation men har operations tid den 27 som dig sunpeace! Får se vad Örjan rekommenderar men vill ha som dig en visuell d kupa. Är sjukt nervös men glad !
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Soho: kan knappt tro det heller! Min pojkvän blir galen på mig som tjatar hela tiden, haha! Pinky: vad kul! Sitter där i väntrummet och spanar in alla klienter.. "Vilka är från POF nu då?" hahah
Gilla
sandran

sandran

Kvinna ·

Jag opas ju också den dagen och ringde dom igår och ska också vara där 7.45. Fan jag som Trodde JAG skulle va först hahaha. Jaja vi får väl bråka om saken. Nädå det blir nog bra. Känns ju inte som att man kommer behöva få vänta sååå länge om man ska vara där så tidigt. Finns väl dom som får tider senare på fm också?
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Hahaha jag trodde oxå jag skulle va först'!! Ja jag har sett några som ska va där vid 13. Så tidigt som möjligt vill nog alla! ;) jag va redan och köpte descutan igår för jag längtr så mycket. Ska nog tvinga mamma frysa in lite efterbliven mat också för jag kommer aldrig orka laga mat efter op :p har ni blivit opade förut? Jag har opat bort halsmandlarna och fick jättestark medicin och blev förstoppad för min känsliga mage. Så ni som har känslig mage, jag rekomenderar att ni köper Movicol 60:- på apoteket och dricker i samband med medicinen. Det är ett bruspulver som blandas med vatten, SÅ VÄRT! ;)
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Det e typ 5 tjejer som är där 07.45 och alla ska opas innan 12! Så de kan bli så att man måste vänta några timmar :) men rummen är trevliga så det gör nog inte så mycket :)! Känner ni er förberedda då :)?
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Haha fan. Ja men dåså! Jag är förberädd!! :) nåt spc man bör tänka på?
Gilla
sommartjej

sommartjej

Kvinna ·

Ja... Glöm inte laddare! :) och köp med dig nåt och snaska på typ! Du får ju mat och dricka där men man mår rätt illa så kanske nån god frukt ifall du inte e så sugen på de du får där! Jag tog med mig vindruvor och mango som jag älskar och det gick ner men inget annat! :P Annars kanske en tidning eller så för att kunna ligga och läsa lite :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Nu har jag betalt operationen och det blir 350 mentor med mellan profil eftersom jag är 12 cm i bröst korgen.., Oh ja va inte riktigt beredd på 350 men men det blir säkert bra
Gilla
Sunpeace

Sunpeace

Kvinna ·

Vad kul! Det blir säkert bra! Vill inte ha några fotbollar och har ju valt 375cc. Det känns som allt över 400 är stort så jag litar själv på vad jag och Örjan kom överns om + alla snygga 350-375 bröst här på POF
Gilla
Winterfrost

Winterfrost

Kvinna ·

Finns det någonstans man kan se storlekarna på inplantaten inkl alla olika modeller?

Funderar på att fylla ut mina som blivit hängpåsar efter ammninarna
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Juste jag kommer vara där kl 8:00 :). Han sade först 325 cc sen visade han 350 men jag är lite nervös för att de ska bli för stora men Örjan vet ju vad han håller på med. Hoppas det inte blir större än D
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem