Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Operation 12/8, 485uhp eller 590uhp?!!

Bröstförstoring

Hej! Jag ska opereras den 12/8 hos jörg i Landskrona på citadellkliniken. Väljer mellan 485uhp och 590uhp, har dock väldigt stora beslutsångestproblem. Hoppas att jag kan få lite tips och erfarenheter utav er. Just nu lutar det åt 590 men var mer inne på 485 från början, är dock rädd att jag kommer att ångra mig och tycka att det är för litet. Jag är 173cm och väger ca 70kg. Har nästan inga bröst alls i dagsläget. Tacksam för hjälp!!

13

Sortera efter

Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Måste bestämma mig senast v26 för sen stänger kliniken..
Gilla
MissFiona

MissFiona

Kvinna ·

Hej. 590 helt klart :-). Tror du kommer ångra dig annars. Eftersom det redan nu lutar åt de större så tycker jag du ska ta de. Jag Velade oxå och valde de mindre, och hade jag fått välja nu hade jag tagit de större. Lycka till!
Gilla
GoldenHeart

GoldenHeart

Kvinna ·

Jag är opad hos Jörg på Citadell och har Mentors 590cc UHP. Är jättenöjd, men tycker att de är i största laget. Jag är dock mycket kortare än du och rättså smal i kroppen. Jag hade knappt några bröst heller innan op.

Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

Om jag hade varit du så tror jag nog att jag hade valt 590. Jag ska ta 500cc och jag är 169 lång och väger ca 62kg. Funderar om man kanske till och med skulle kunna ta 550cc istället. Svårt!
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Okej, häftigt med samma läkare! Är bara rädd att kroppen inte klarar så stort direkt, att man får stretchmarks eller vad som helst! Hur tycker du att de känns i formen? Har fått lite olika bud att vissa tycker att det är för runda. Kan ingenting om alla sorters inlägg så kanske är en dum fråga :) tack för svaret!
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Precis!! Är supersvårt! Man hoppas ju verkligen att man inte kommer att ångra sig!
Gilla
9April

9April

Man ·

De största tycker jag. Ingen fara att få in dem. Ja tog 550 cc första gången o ja e lika lång som du men 10 kg lättare...inga problem för mig i alla fall.
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Är bara rädd att det ser enormt ut, eller är det bara jag som är löjlig? Kanske inte är så enormt stor skillnad..
Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

De finns inget mellan ting då?
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag tycker du ska ta det större alternativet. Är en dm kortare än dig och har 600cc med 300 egen vävnad. Det ser inte för stort ut. Jag ville inte ha några gigantiska tuttar utan vara proportionerlig och kurvig. Döljer brösten lätt samtidigt som det är lätt att se tuttig ut om man vill det. På jobbet har ingen fattat.. Hur man klär sig avgör mycket. Har du något tajt urringat och så en tydlig klyfta i push till det är  det klart folk lägger märke till brösten. Däremot en tunn bh eller sportbh lite lösare tröja så är det bara ett par bröst, som vilka som helst. Inget man tänker på. Med din längd och vikt bär du lätt upp 590

Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Finns inget mellanting nej.. Tack för hjälpen allihop! Lutar nog åt den större storleken nu efter allt :)
Gilla
Steelin

Steelin

Kvinna ·

De tror jag blir bra. Jag mejlade min klinik idag och frågade om jag skulle kunna få prova 550cc och höra vad kirurgen säger. Jag vill ha stora men inte för stora :-D
Gilla
Aaannnaaas

Aaannnaaas

Kvinna ·

Okej perfekt! Du får berätta sen hur det gick och hur du ska göra :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem