Aaannnaaas
Kvinna ·
Operation 12/8, 485uhp eller 590uhp?!!
Hej! Jag ska opereras den 12/8 hos jörg i Landskrona på citadellkliniken. Väljer mellan 485uhp och 590uhp, har dock väldigt stora beslutsångestproblem. Hoppas att jag kan få lite tips och erfarenheter utav er. Just nu lutar det åt 590 men var mer inne på 485 från början, är dock rädd att jag kommer att ångra mig och tycka att det är för litet. Jag är 173cm och väger ca 70kg. Har nästan inga bröst alls i dagsläget. Tacksam för hjälp!!
Sortera efter

Aaannnaaas
Kvinna ·

MissFiona
Kvinna ·

GoldenHeart
Kvinna ·
Jag är opad hos Jörg på Citadell och har Mentors 590cc UHP. Är jättenöjd, men tycker att de är i största laget. Jag är dock mycket kortare än du och rättså smal i kroppen. Jag hade knappt några bröst heller innan op.

Steelin
Kvinna ·

Aaannnaaas
Kvinna ·

Aaannnaaas
Kvinna ·

9April
Man ·

Aaannnaaas
Kvinna ·

Steelin
Kvinna ·

Anonym användare
Jag tycker du ska ta det större alternativet. Är en dm kortare än dig och har 600cc med 300 egen vävnad. Det ser inte för stort ut. Jag ville inte ha några gigantiska tuttar utan vara proportionerlig och kurvig. Döljer brösten lätt samtidigt som det är lätt att se tuttig ut om man vill det. På jobbet har ingen fattat.. Hur man klär sig avgör mycket. Har du något tajt urringat och så en tydlig klyfta i push till det är det klart folk lägger märke till brösten. Däremot en tunn bh eller sportbh lite lösare tröja så är det bara ett par bröst, som vilka som helst. Inget man tänker på. Med din längd och vikt bär du lätt upp 590

Aaannnaaas
Kvinna ·

Steelin
Kvinna ·

Aaannnaaas
Kvinna ·