Stålkvinnan
Kvinna ·
Operation 13/3 på Proforma
Nu är detsnart dags. Inte det minsta nervös ÄN. Mer nervös att bli sjuk . Ena sonen hade magsjuka inatt...:/ Håller tummarna att jag klarar mig!!! Jag har konsultation innan op och vet inte än hur mycket det blir inlagt. Men Örjan Gribbe trodde typ 450 cc. Shit vad jag längtar!!!!!!!
Sortera efter

Josefinast
Kvinna ·

zuperzero
Kvinna ·
Åh, vad kul!
Vill gärna höra hur det har gått efteråt och om du blir nöjd... Själv har jag nyligen bestämt mig för att göra en bröstoperation efter att ha funderat på det länge. Är inne på att eventuellt välja Proforma clinic.

Stålkvinnan
Kvinna ·

Stålkvinnan
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

zuperzero
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

zuperzero
Kvinna ·
Tack så mycket för svar Josefinast! 😀
Vet du om det finns parkering där? Tänkte om man bilar upp. Sorry för frågor i någon annans tråd, det här blir sista. 😇

Stålkvinnan
Kvinna ·

Bobbadoo
Kvinna ·
Hej, hänger på denna tråden.
Jag ringde Proforma i fredags och fick konsultationstid idag, supetrevliga tjejjer i repan och Örjan var jättetrevlig. Hur lättsam som helst, han plockad fram lite förslag på implantat och vi var klar på 45 min och OP tid är bokad rdean nästa vecka, jag skämtade och sa att jag ville göra det imorgon och han sa att det fanns tid då. Det hela känns super.

Stålkvinnan
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

sthlm92
Kvinna ·

Bobbadoo
Kvinna ·
Jag tycker att det känns som en evighet till nästa vecka, har ju funderat på detta så länge. Vilken storlek ska du lägga in Josefinast?

Josefinast
Kvinna ·

Josefinast
Kvinna ·

Bobbadoo
Kvinna ·
Josefinast, jag har provat ut Mentor runda HP 450cc, då jag fått 4 barn så är mina bröst hängiga 80b så är jag förvarnad att jag kan behöva göra ett lyft menvi provar utan först. Örjan på Proforma verkade mså kunnig så jag litar på honom.