Piggeline
Kvinna ·
Operation 14/3 beslutsångest gällande storlek!
Hej allihop! Jag ska opereras den 14.e på Proforma och börjar bli väldigt nervös! Jag har inte bestämt mig helt för vilken storlek jag vill ha ännu, jag ska välja på operationsdagen om jag ska ha mentor high profile 320 eller 350. Jag är väldigt liten i kroppen så vill absolut inte att det blir jätte stort men vill samtidigt inte ångra mig efteråt! Är det någon som har valt just 320 eller 350 och vad tycker ni? Är det någon skillnad?
Sortera efter

Josefingr
Kvinna ·
Vad härligt! Du får berätta hur det gick sen, lycka till! :-)
Gilla

Piggeline
Kvinna ·
Nu har jag vaknat och fått i mig lite att äta och dricka.. Mår väldigt bra.. Mycket bättre än vad jag trodde. Har varit uppe och rört lite på mig. Känns så himla bra med allting än sålänge och dem känns inte alls för stora som jag var så rädd för! :)
Gilla

Josefingr
Kvinna ·
Underbart! Vad roligt, så kände jag med. Ska du sova kvar eller åka hem?
Gilla

Piggeline
Kvinna ·
Känns så skönt att man inte mår så dåligt! Självklar trycker det lite och är spänt och svullet men mycket bättre än förväntat:) Jag ska sova kvar här tänkte jag.. Hade jag vetat i förväg att jag skulle må så bra så hade jag nog valt att åka hem:)
Gilla

Josefingr
Kvinna ·
Ja, lite så tänkte jag med, samtidigt skönt att få sova en hel natt utan att barnen kommer oxh ska klättra på en ;)
Gilla

Josefingr
Kvinna ·
Hur mår du piggeline? :)
Gilla