sanzet
Kvinna ·
Operation 15/5
Skall operera mig den 15/5 på polarkliniken i Umeå! Börjar bli nervöst nu... Tänkte höra mig för här hur ni mådde och hur ont man kan förvänta sig att ha den första veckan? Har nämligen tagit ledig från jobbet i 7-10 dagar beroende på hur det känns efteråt!
Sortera efter

Snigeln
Kvinna ·
Gilla

sanzet
Kvinna ·
Jo, klart att det är individuellt och så, men ändå skönt att höra andra på något vis :)
jag kommer också att köra på delvis bakom, är Anders som kommer att utföra operationen!
Ja Har fått väldigt bra intryck av de jag träffat där. Kommer lägga in 350/375cc mentor moderate+. Tur att min sambo kommer vara hemma med mig i fyra dagar! :)
Låter bra att det börjar släppa lite iaf :)
Gilla
hur ont man får är individuellt men jag gjorde en op där för fyra dagar sen och har fortfarande ont, mest i det högra bröstet (hade ondast där på opdagen oxå och fick förklaringen att Anders alltid börjar med högra bröstet och därav bruka man få ondare i de)
har även ont då jag stäcker armarna och liknande och då jag ska sätta mig upp (men det kan ju ha mycket att göra med att jag har bakomplacering) . har haft rätt mycket ont mellan brösten oxå, har väldigt mycket blåmärken.
hade ondast dom 2 första dygnen, då kunde ja inte sätta mig upp själv alls och det gjorde ont att andas. kunde inte dra upp byxorna själv efter toabesök heller :P
idag har det gått lite upp och ned, så det blir bättre :)
äter fortfarande smärtlindrande , jag har tagit ledigt två veckor för att vara på den säkra sidan.
Lycka till =)
gänget i Umeå är jätte härliga och underbara att ha att göra med :)