Tuss123
Kvinna ·
02 dec, 2022
Operation december 2022
BröstförstoringNågon mer än jag som opererats eller ska opereras i december? Vill ni följas åt inför och efter operationen, skriv en rad kanske vi kan bolla med varandra som opereras ungefär samtligt :) Jag har bytt implantat för att förhoppningvis fylla ut lös hud. Ny klinik denna gång, ganska intressant är att de hade lite olika rekommendationer kring när man får titta på brösten första gången, duscha första gången, osv. Får träna om en månad, duscha direkt. Opererades igår, smärtan är idag hanterbar men sjävklart känner man lite oro över läkningen som nu ska ske under veckorna framöver. Fick väldigt mkt blåmärken på bröstkorgen sist så vet att det är vanligt… Håller tummarna jag slipper denna gång då jag minns att det gjorde ont.
Sortera efter
Fanny35
Kvinna ·
02 dec, 2022
Lovelie
Kvinna ·
02 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
03 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
03 dec, 2022
Petra1979
Kvinna ·
03 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
03 dec, 2022
Lovelie
Kvinna ·
03 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
04 dec, 2022
Jag har alltid haft ganska små bröst och är inte ute efter att ha stora ”bomber” nu, utan att fylla upp det som blivit tomt och lite till. Vill ha ett naturligt resultat och blivit rekommenderad att köra ristestet med start på motsvarande 300cc -vilket jag tycker låter stort!! Jag är ganska axelbred, så vill inte heller att jag ska se större ut på något sätt.
Min partner tycker att jag är fin som jag är, men förstår samtidigt att vill återfå mer volym. Tränar en hel del vilket också gjort att det som fanns kvar efter amning till stor del försvunnit. Han stöttar mig och vet att jag gör detta för min skull, så det känns fantastiskt!
Zophiee
Kvinna ·
04 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
04 dec, 2022
Hej! Jag startade "bröstförstoring nov 22" men eftersom jag flyttade fram min operation till 14/12 så följs jag gärna åt i denna grupp också. Börjar bli väldigt nervös, tycker synd om min kropp som inte vet vad den ska utsättas för ?? men längtar också till att få det gjort! Ska lägga in mentor cpg 321, bakom muskeln, storlek 285 cc/ 315 cc.
Petra1979
Kvinna ·
04 dec, 2022
Jag har alltid haft ganska små bröst och är inte ute efter att ha stora ”bomber” nu, utan att fylla upp det som blivit tomt och lite till. Vill ha ett naturligt resultat och blivit rekommenderad att köra ristestet med start på motsvarande 300cc -vilket jag tycker låter stort!! Jag är ganska axelbred, så vill inte heller att jag ska se större ut på något sätt.
Min partner tycker att jag är fin som jag är, men förstår samtidigt att vill återfå mer volym. Tränar en hel del vilket också gjort att det som fanns kvar efter amning till stor del försvunnit. Han stöttar mig och vet att jag gör detta för min skull, så det känns fantastiskt!
Zophiee
Kvinna ·
04 dec, 2022
Tuss123
Kvinna ·
04 dec, 2022
Insåg jag skulle kunna vara sjukskriven och ta ut semester en längre period kring jul än i november. Så kommer sammanlagt vara ledig 3 1/2 vecka vilket jag hoppas gör att jag verkligen hinner återhämta mig.
Tuss123
Kvinna ·
04 dec, 2022
Hej Lovelie
Du skall inte enbart stirra dig blind på cc-måttet, blir så olika beroende på hur stor bröstbredd du har och vilken projektion du väljer samt framför eller bakom muskel, hur stora bröst du får i slutändan.
Bakom muskeln gömmer ett par % av implantat storleken.
Mini och Demi projektion ger oxå utseendet att storleken ser mindre ut än High eller coarse projektion även om alla har samma cc.
Har du fåttt en 3D skanning hos kirurgen ? jag föreslår att du går till 2-3 st kliniker och får vetas vad alla kirurger säger. Tror att du kommer få istort sett samma svar av dem vad dem anser passa just dig.
Lovelie
Kvinna ·
05 dec, 2022
Lillaprinsessan
Kvinna ·
05 dec, 2022
Petra1979
Kvinna ·
05 dec, 2022
Lillaprinsessan
Kvinna ·
05 dec, 2022