Cams
Kvinna ·
22 okt, 2021
Operation för 2 dagar sen, 600cc hp bakom bröstmuskeln
BröstförstoringVet inte ens vart jag ska börja, jag behöver alla tips på hur jag ska få bort skavsåren på bästa sätt. jag har alltså bh med bygel + bröstband, jag har haft minimala bröst innan operationen, nästan obefintliga så med de sagt de är ett otroligt tryck och ändå är inte det de värsta, jag har fått sår, inte märken utan "djupa" sår av bh + bröstband både under mina bröst och på ryggen (har lagt in via armhålorna så har inga operationssår under eller på bröst och ja jag överdriver när jag säger att det är djupa sår, men det är sår som blöder så det är inte rispor.) det gör så fruktansvärt ont att jag kan inte förklara. Jag fattar att det är sånt man får ta men jag söker alla tips ni har eller kan tro funkar, jag har lagt bomulls pads för att underlätta trycket lite, men de kom jag på försent och som ni förstår gör det ont att ha tryck på sår dygnet runt. Finns det någon salva? nånting annat jag kan göra? jag ska självklart ringa imorgon det första jag gör när jag vaknar för att fråga min läkare men jag hoppas på svar från er med erfarenhet, eller ni som bara har tips jag är som sagt DESPERAT och villig o testa allt :) :) :) Och till er som ska, eller har gjort och har frågor gällande operation eller bara vill prata allmänt kring bröstförstoring osv får gärna hoppa in i tråden o ställa dom då det är skönt att prata med någon som förstår då de känns som jag tjatar sönder min sambo och övrig familj med mina funderingar och allmänna tankar :) haha Kram från en förhoppningsfull men smärtsam tjej
Sortera efter

C_C
Kvinna ·
23 okt, 2021
0 Gilla

Sandras egna
Kvinna ·
23 okt, 2021
0 Gilla

SabbeK
Kvinna ·
05 nov, 2021
0 Gilla

Cams
Kvinna ·
28 nov, 2023
0 Gilla

Cams
Kvinna ·
28 nov, 2023
Håller tummarna för att det läker på fint och snabbt för dig.
En undran 600cc låter mycket på dina 46kg. Var det du som ville ha så pass stora eller kirurgen som ansåg att det passade bäst?
Jag är själv i valet och kvalet av storlek.
0 Gilla