Dalkulla
Kvinna ·
Operation i februari 2018?
Jag har sedan jag varit liten velat ha bröst. Jag skrev t.o.m i dagboken bad gud om hjälp att göra de större, men lyssnade han? Nää ;) Sen har jag fått två underbara barn. Har en partner sedan 15 år tillbaka som är nöjd med hur jag ser ut säger han. Jag själv känner inom mig att jag inte är nöjd. Jag vill kunna känna och se att jag har bröst. Jag är obekväm för att klä av mig inför andra och önskar att jag också såg ut som vissa. Jag har blivit hel beroende av att titta på tuttar nu för att se vad som skulle passa på mig... Jag har varit på en konsultation och kände mig mer trygg och bestämd efter det. Jag vill opereras men det kostar för mycket just nu så det kommer att bli lite lån, men ska försöka spara ihop till en del. Sen ska det passa ihop med jobb och sjukskrivning. Men i feb har jag tänkt. Ska nog t.o.m boka in ett datum så känns det mer på riktigt. Någon mer som planerar att opereras i februari och vill följas åt? Jag har tänkt på nordiska kliniken och av Patrik Höijer.
Sortera efter

Oxytocin
Kvinna ·

Dalkulla
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

Oxytocin
Kvinna ·

Oxytocin
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·
Heej Marie! :)
Vad kul med nån mer :D hoppas det kommer flera :) vad synd att du inte blev helt nöjd första gången, men hoppas du blir det nu i februari så att du kan bli ”klar” som du skriver. Ja, man vill ju gärna känna sig lite bekväm naken oxå faktiskt. Hur kände du med storleken inför första op? Jag är lite nojig över min storlek, att det ska bli för litet, tog i litegrann för jag gillar stora bröst o det såg ändå ut som att jag kunde bära upp det. Vilken tur att det finns så duktiga kirurger!

Dalkulla
Kvinna ·
Hejsan! Jag ska också opereras i februari. Den 8:e bokade jag in en tid för måste spara lite först. Jag opererades i februari i år, men ska byta implantat för jag känner att jag velat ha större, annan profil bland annat. Jag kan ångra att jag inte valde det först men då visste jag inte så mkt och vågade inte.
Även om jag har fina bröst nu, så längtar jag tills jag bytat för vill liksom bli "klar" med det. Jag önskar jag kunnat nöja mig, men jag har även fått lite muskelpåverkan, och iom bytet så går han in och skär av lite av mina muskeltrådar så det inte blir lika påtagligt. Sedan ska jag även ha samma storlek på mina implantat. Jag har nu 500 och 550, men även om mitt ena bröst var mindre så blev det synligt större av de 50cc. Inte med tröja och BH på, men naken.
Det var lite om mig. :)

Dalkulla
Kvinna ·

Marie
Kvinna ·

pprinsessan
Kvinna ·

Kajj
Kvinna ·