Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Skorpan92

Skorpan92

Kvinna ·

Operation idag 19/8

Bröstförstoring

Idag klockan 12.00 är det äntligen min tur! Ska lägga in Motiva Ergomix 425cc hög profil i båda, har ganska små bröst själv sen innan! Är det någon mer som opererar sig idag? :D

14

Sortera efter

Rock666

Rock666

Kvinna ·

Jag opade mig hos Tuve i måndags, hade liten b-kupa innan och la in 590/535cc uhp :) lycka till!
Gilla
Puffig

Puffig

Kvinna ·

Lycka till! Det kommer gå jätte bra :)
Gilla
Candle

Candle

Kvinna ·

Lycka till! :) jag opererades i måndags!
Gilla
A-C

A-C

Kvinna ·

Ett stort lycka till :) Snart har du två nya "vänner"! Kram på dej tjejen:)
Gilla
Miomio

Miomio

Kvinna ·

Lycka till, kommer gå superbra! Älskar Citadellkliniken :) 

Gilla
Maria.H

Maria.H

Kvinna ·

Lycka till :)
Gilla
bubbles

bubbles

Kvinna ·

Stort lycka till! :)

Gilla
Skorpan92

Skorpan92

Kvinna ·

Tack så mycket allihopa! Fått smärtstillande och lugnande nu, bara att vänta på min tur nu :D
Gilla
Ohhyes

Ohhyes

Kvinna ·

Opererades också den 19e, på carlanderska i Gbg :) hur mår du udag?!
Gilla
Skorpan92

Skorpan92

Kvinna ·

Har väldig ont trots smärtstillande och det hugger i det vänstra brösten när jag rör mig :( Hur mår du själv?
Gilla
A-C

A-C

Kvinna ·

Skorpan92 skrev:
Har väldig ont trots smärtstillande och det hugger i det vänstra brösten när jag rör mig :( Hur mår du själv?
Usch stackars dej....är det totalt outhärdligt? Kan du inte öka på smärtstillande dosen? Lider med dej!! Hoppas snart det vänder och att resultatet blev toppen! Kram och kämpa på :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag var oxå på citadell den 19 & det blev Bröstförstoring & nippelplastik. Cosmo som opererade mig. Jag mådde bra ons-tor men sen började det värka & spänna. Reagerade på tejpen och har några stora sår på brösten ny som gör väldigt ont. Är spänd & öm & hatar bh:n. Har även samlat på mig en del vätska & gått upp typ 6 kg pga det. Helt galet. Hur mår du? Känns som om mina bröst ska explodera!!!
Gilla
Skorpan92

Skorpan92

Kvinna ·

Det var lite jobbigt i början, men nu har den värsta smärtan gått över. Tar alvedon vid behov och tar morfintablett varje kväll då nätterna varit lite jobbiga. Jobbigaste nu är att det spänner något fruktansvärt och det ömmar vid stygnen i armhålan. Tänkte lägga upp bild efter mitt återbesök på fredag! :)
Gilla
Skorpan92

Skorpan92

Kvinna ·

Då var vi där samtidigt, och samma kirurg som opererade oss :) Ons-Tors mådde jag ganska okej, ömmade och spände lite. Men under helgen var det riktigt drygt, svårt att ta mig i och ur sängen och hade väldigt ont. Brösten var väldigt spända och hårda, och riktigt svullna. Nu har den värsta smärtan gått över, klarar mig på bara alvedon för tillfället. Spänner väldigt i brösten när jag rör mig och fortfarande ganska svullen, men de börjar mjukna lite nu i alla fall. Dock börjat ömma väldigt ifrån snitten i armhålan sen 1 dag tillbaka, bröstbandet som ligger emot och skaver gör det inte heller direkt bättre :(
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem