Välkommen till nya Plastikoperationsforum
IsoldeR Profilbild

IsoldeR

Kvinna ·

21 feb, 2025

Operation mars 2025

Övrigt - kropp

Är ni fler som ska opereras er i mars? Jag har bokad operation 17 mars och jag ska göra rump implantat. Känns inte som jag hittar så många som gjort det här? Sett superfina resultat så jag är jättetaggad!! Ska göra det på Molding i Uppsala hos Thomas. Någon mer som varit eller ska till honom?

Sortera efter

Zuperzebran Profilbild

Zuperzebran

Kvinna ·

21 feb, 2025

Jag ska opereras 18 mars! ☺️ men för mig blir det en bröstförstoring av Martin Halle på Nordiska kliniken. Längtar sååå mycket

0 Gilla

IsoldeR Profilbild

IsoldeR

Kvinna ·

22 feb, 2025

Vad spännande! Jag va på konsultation på nordiska , inte hos Martin dock! Det va den sämsta konsultationen jag hade av alla jag gick på tyvärr .. kändes lite löpande band principen och han va helt ointresserad typ .. men har hört många som tycker nordiska är bra så det är nog beroende på kirurg helt klart! :)

0 Gilla

Zuperzebran Profilbild

Zuperzebran

Kvinna ·

22 feb, 2025

Ja verkligen, vill nu nu nu. har du gjort operation tidigare? Jag var på en annan konsultation innan och det var på Proforma, hos Calle, och där fick jag den känslan på löpande band och ”inte så noga”

0 Gilla

Anna87 Profilbild

Anna87

Kvinna ·

24 feb, 2025

Jag opade mig hos Thomas på Molding för 10 veckor sedan ungefär. Bröstlyft + förstoring. Är sååå glad att jag valde honom, och har hört från andra att han är känd för att göra fina bröst ? Så han kommer säkert vara grym på din op också!

0 Gilla

IsoldeR Profilbild

IsoldeR

Kvinna ·

25 feb, 2025

Jag har opererat brösten 2 ggr hos Calle på proforma. Han har ju en viss jargong helt klart! Dock är jag nöjd med resultatet och det jag giller är att man får sova kvar .. det är rätt tufft att ta sig hem så kort efter men men detalj i stora hela :) Ååh Anna vad skönt att höra!! Gick på flera konsultationer men Thomas kändes verkligen bäst! Hur länge efter att du vaknade upp fick du åka hem ? Jag ska va där 7:30. Hur lång tid tog det innan du kom in som man startade operationen? Fick du hämta ut mediciner innan operationen eller efter? Vad fick du för smärtstillande? Många frågor :D

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem