IsoldeR
Kvinna ·
21 feb, 2025
Operation mars 2025
Övrig KroppskirurgiÄr ni fler som ska opereras er i mars? Jag har bokad operation 17 mars och jag ska göra rump implantat. Känns inte som jag hittar så många som gjort det här? Sett superfina resultat så jag är jättetaggad!! Ska göra det på Molding i Uppsala hos Thomas. Någon mer som varit eller ska till honom?
Sortera efter
Zuperzebran
Kvinna ·
21 feb, 2025
IsoldeR
Kvinna ·
22 feb, 2025
Zuperzebran
Kvinna ·
22 feb, 2025
Anna87
Kvinna ·
24 feb, 2025
IsoldeR
Kvinna ·
25 feb, 2025
Anna87
Kvinna ·
25 feb, 2025
Jag har opererat brösten 2 ggr hos Calle på proforma. Han har ju en viss jargong helt klart! Dock är jag nöjd med resultatet och det jag giller är att man får sova kvar .. det är rätt tufft att ta sig hem så kort efter men men detalj i stora hela :)
Ååh Anna vad skönt att höra!! Gick på flera konsultationer men Thomas kändes verkligen bäst!
Hur länge efter att du vaknade upp fick du åka hem ? Jag ska va där 7:30. Hur lång tid tog det innan du kom in som man startade operationen?
Fick du hämta ut mediciner innan operationen eller efter? Vad fick du för smärtstillande?
Många frågor :D
Anna87
Kvinna ·
25 feb, 2025
IsoldeR
Kvinna ·
25 feb, 2025
Sommarställe
Kvinna ·
25 feb, 2025
Anna87
Kvinna ·
25 feb, 2025
Oj så sent då fick du vänta en bra stund, kändes det som du fick en bra behandling av narkos och sköterskor? Tänker om dom ändå tog sig tid att förklara ordentligt :)
Hur kändes det att åka hem så kort inpå ? De är de jag är lite orolig för ..
hur fick du veta att du kunde hämta ut medicinerna? Kan ju va skönt att slippa göra det direkt efter op så man vill ju ha det klart innan. Jag fick information om operationen på mejl igår så 3 veckor innan.
Ja Thomas hade gjort några Rump implantat och han hade varit med på flera i andra länder för att se teknik osv så det kändes tryggt! Jag har verkligen noll rumpa och jag är ute efter ett resultat som passar min kropp så inge ”kardashian look” hahah ..
fotade ni något på konsultationen eller bara på operations dagen ?
Verkade som man skulle va säker på storlek av implantat innan för tydligen hade dom inte så många hemma utan beställde hem veckan innan operation.
Hur blev storleken för dig med hur du tänkte ?
Anna87
Kvinna ·
25 feb, 2025
Dags för byta ut mina drygt 20år gamla implantat, göra ett lyft + övre ögonlocksplastik hos Patrik Höijer på NK den 25 mars. Tanken är att åka hem samma dag vilket betyder 5h tågresa ensam. Det känns jobbigt med den där tågresan men dagen efter kommer jag antagligen ha ännu mer ont och dessutom behöver jag då packning med mig. Tyvärr har jag ingen som kan resa med mig så behöver resa riktigt lätt.
IsoldeR
Kvinna ·
25 feb, 2025
Anna87
Kvinna ·
25 feb, 2025
Jag bor i Västerås så det tar ju drygt 1 timme hem men jag blir hämtad :)
Oj kräktes du, de är jag lite orolig för men Thomas sa att man kan få något för illamåendet innan operationen för att motverka det för jag har lätt för illamående ..
jag kollade 1177 nu men inga recept än så kollar nästa vecka om det dykt upp nått!
Vi fotade inget heller utan han mätte bara och kändes säker på storleken utifrån mina önskemål så jag litar på att det blir bra :)
När har man återbesök för första gången?
Hann du få nått att äta på uppvaket eller bör man ta med sig nått?
Jag har gjort brösten 2 ggr , första gången lyft och implantat 2012 sen bytte jag implantat 2023.
Jag tolkar det som att du vid eventuell operation igen skulle välja molding och Thomas iaf så det känns positivt :D
IsoldeR
Kvinna ·
26 feb, 2025
Anna87
Kvinna ·
26 feb, 2025
Ååh det låter så bra!!!! Längtar så mycket :D
2 veckor och 5 dagar men vem räknar haha..
hur många dagar kände du att du behövde ta dom starka smärtstillande?
På mina papper står det max 3 dagar och att man ska leva normalt efter 5 dagar. Jag hoppas verkligen det går så snabbt! Man ska sova på rygg och jag tänker att givet hur ont man måste ha i rumpan så kan de inte vara skönt … tänker inte så att man la sig på mage när man precis gjort brösten så där är jag lite nervös haha
IsoldeR
Kvinna ·
26 feb, 2025