Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
SvenssonA profilbild

SvenssonA

Kvinna ·

11 nov, 2015

Operationer 2016

Bröstförstoring

Är de någon som har planerat in operationer 2016? 👍

Vart någonstans och vad vill ni göra? :D
50

Sortera efter

Kavorka

Kvinna ·

06 jan, 2016

Bröstförstoring 18/1 Proforma clinic hos Said :)
Gilla

Idos

Kvinna ·

06 jan, 2016

1/2 på Göteborgs Plastikkirurgiska Center av Dan Fagrell, ska göra bröstförstoring, 400cc bakom muskeln :)

Gilla

goågla

Kvinna ·

07 jan, 2016

Till hösten planerar jag operation. Börjar kolla kliniker i vår. Måste bli klar med höskörden först.
Gilla

Litalo

Kvinna ·

07 jan, 2016

Blir en korr på L&E den 27e januari! 20 dagar kvar 😀

Gilla

Noellle

Kvinna ·

08 jan, 2016

SvenssonA skrev:

Är de någon som har planerat in operationer 2016? 👍

Vart någonstans och vad vill ni göra? :D

Jag opererades igår, så glad att jag är klarvaken kl 5 på morgonen!! :) Haha. Orkade inte kolla på brösten igår eftersom jag kom hem sent och hade ont. När jag sitter och ligger ner känner jag ingenting, hoppas på att det är mycket bättre idag :D Lycka till med era operationer allihop!!
Gilla

blondie123

Kvinna ·

08 jan, 2016

Förmodligen i mars på bellakliniken
Gilla

Maria.H

Kvinna ·

08 jan, 2016

Konsultationen på Läkarhuset Norr kändes bra så preliminärbokningen är nu spikad :) ska snart meddela chefen om att det blir en sjukskrivning framöver och sen är det allt det praktiska med barnvakt, betalning, lättsamma kläder osv som ska fixas sen får det gärna bli mars =D
Gilla

Shandra

Kvinna ·

09 jan, 2016

...
Gilla

Shandra

Kvinna ·

09 jan, 2016

sara93 skrev:

18 januari på Bellakliniken :D läääääääängtar

Åhhhh 1 dag före mig!!! Om du orkar får du gärna pma mig om hur det var
Gilla

JDenis

Kvinna ·

15 jan, 2016

12 dagar kvar till min operation :D är överlycklig men även nervositeten börjar komma nu när det närmar sig.

Nojjar mig för mkt. Tänk om det blir fult, eller om ja känner att dem är för små elr för stora? eller om dem blir hängiga trots lyftet... tuuusen tankar i mitt huvve nu

Gilla

madeleinep

Kvinna ·

15 jan, 2016

Mitt implantatsbyte blir den 29 februari istället. SÅ nervös denna gång.

Gilla

Copa14

Kvinna ·

18 jan, 2016

Åh gud va spännande. Jag ska på konsultation hos honom 15/2. Måste få veta allt om vad du tyckte sen efter opernatioen. Vad har du för stl nu? :)

Gilla

Copa14

Kvinna ·

18 jan, 2016

Åh va roligt! Jag ska på konsultation hos honom 15/2. Hur har allt gått? Funkade allt bra? :)

Gilla

Rydelion

Kvinna ·

18 jan, 2016

Ändring! 16/3 450 cc Mentor i Luleå :) vill ha Motiva men det gick inte
Gilla

sofia____

Kvinna ·

18 jan, 2016

Jag har planerat in det. Kommer göra i Oslo då jag bor här :) Skall på första besök nu på Onsdag så har inte fått datum för op ännu. 

Men hoppas på innan sommaren :)

Gilla

Copa14

Kvinna ·

18 jan, 2016

Jag ska på konsultation 15/2 på proforma i stockholm, passade även på att boka in op 29/3 också för att få va säker på att få en tid när jag har möjlighet att vara hemma :) Någon som har några erfarenheter av proforma eller örjan gribbe? :) 

Gilla

SysterB

Kvinna ·

18 jan, 2016

Hej

Citadellkliniken i mitten av februari.

450cc HP Ergonmix bakom

2 barn 12 & 6

176cm och 78 kg

Gilla

Fotbollstjejen

Kvinna ·

18 jan, 2016

Jag är opererad idag, bilder finns i mitt galleri före och efter. Förutom den extrema smärtan som ger andningsproblem (beror på mitt hjärtarytmi) kräkningar och svimningar kan jag inte må bättre och vara lyckligare! Lyckotårar!
Gilla

sugarfree

Kvinna ·

19 jan, 2016

Ja!! Bröstförstoring i mars :) på Plastikakademin i Linköping :)
Gilla

Asirnas

Kvinna ·

19 jan, 2016

Jag har en korr den 30/3.

Där min ena bröstvårta ska lyftas upp, ska också kolla om man kan få den högra vårtgården bli mer rund och lika stor som vänstra vårtgården som nu är mindre o mer rund.

Min 3 korr, alltså min 4 operation, så jag hoppas nu det är sista operationen för mig. 

Snart 1 år sedan jag påbörjade min resa.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem