Madde95
Kvinna ·
14 jan, 2018
Operationer i mars 2018
BröstförstoringNågon mer än jag som ska opereras i mars? :) Jag ska den 19:e. Börjar redan bli nervös om jag ska vara helt ärlig haha. Har för nuvarande en liten a-kupa. Ska lägga in 400cc, hög profil, bakom muskeln, genom armhålan. Hur ser det ut för er andra? :) <3
Sortera efter
Gorrgan
Kvinna ·
16 feb, 2018
Anonym användare
28 feb, 2018
Lina81
Kvinna ·
28 feb, 2018
Då det här var den enda tråden som heter operationer i mars-2018 vad jag kunde hitta så hoppas jag det är okej att hoppa in här;)
Jag ska opereras 15/3, men ska göra tvärt emot er andra. Jag ska nämligen ta ut mina implantat. Blir så nervös för operation och narkos.
Lycka till, till er alla med era operationer!
Lina81
Kvinna ·
28 feb, 2018
Då det här var den enda tråden som heter operationer i mars-2018 vad jag kunde hitta så hoppas jag det är okej att hoppa in här;)
Jag ska opereras 15/3, men ska göra tvärt emot er andra. Jag ska nämligen ta ut mina implantat. Blir så nervös för operation och narkos.
Lycka till, till er alla med era operationer!
Lina81
Kvinna ·
28 feb, 2018
Anonym användare
01 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
01 mar, 2018
Lina81
Kvinna ·
01 mar, 2018
Stort lycka till idag! :)
Det får du, jag har inte mått så bra sen jag satte in implantaten. Haft långa perioder med feber sen i princip vecka ett sen operationen och pågår fortfarande till och från.
Har ont av implantaten, framförallt på vänster sida, har myrkrypningar och smärtor som går ut i vänster arm också. Troligen kapseln som växt fast konstigt mot någon nerv eller implantatet som irriterar enligt min kirurg.
Gick upp över tio kg efter operationen med, som jag hörde att man kan men att det brukar försvinna, men jag får inte bort ett kg. Skulle gissa på nån hormonrubbning. mm.
Jag tänkte berätta mer om det framöver här. Sen har jag nog aldrig riktigt trivts med dem heller, de ser bra ut och så men jag tycker de ser alldeles för stort ut, spec när jag la på mig en del också. Känns inte som jag helt enkelt. Sen är dom lite i vägen med tycker jag har svårt att hitta kläder jag trivs i. Funkar inte för alla. Så det var väl en kortare version varför jag ska ta ut implantaten. ;)
Lina81
Kvinna ·
01 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
01 mar, 2018
Lina81
Kvinna ·
01 mar, 2018
Ååh grattis till dina nya bröst!!! Hur kändes det att sövas ner? Drömde du medan du var sövd eller var det som att stänga ögonen och sen öppna dem en sekund senare, om du fattar xd
emmizen
Kvinna ·
01 mar, 2018
Lina81
Kvinna ·
02 mar, 2018
Jag ska operera mig nu på tisdag (6 mars) på bellakliniken. Är så sjukt nervös! Jag ska lägga in 400cc ergonomix hög profil. Men är osäker på storleken så vi ska gå igenom de innan operationen.. men högst troligt blir det 400cc :)
emmizen
Kvinna ·
02 mar, 2018
Lina81
Kvinna ·
02 mar, 2018
Tack! Har du opererats eller ska du opereras ? Om du har det, är du nöjd?
Anonym användare
02 mar, 2018
Madde95
Kvinna ·
02 mar, 2018
Jag ska operera mig nu på tisdag (6 mars) på bellakliniken. Är så sjukt nervös! Jag ska lägga in 400cc ergonomix hög profil. Men är osäker på storleken så vi ska gå igenom de innan operationen.. men högst troligt blir det 400cc :)
Lina81
Kvinna ·
02 mar, 2018
Madde95 - det är klart man hoppas på ett bra resultat. Men nej, jag är inte så orolig för det vill bara ha bort implantaten. Jag har sett väldigt bra resultat efter uttag både här och på realself, så hoppas på att jag kan få ett hyfsat resultat. Såklart. Kram
Lina81 - skönt att höra att operationen gått bra! Hoppas du läker fort! :) klart jag säkert kan byta till mindre, men jag vill inte ha några nya implantat. Nej, min kirurg verkar tro att det går att bara ta ut dom, vill slippa lyft så hoppas på det och det är planen just nu i alla fall. :)
Sophoto
Kvinna ·
08 mar, 2018
Sophoto
Kvinna ·
08 mar, 2018