SaraTT
Kvinna ·
Opererades den 28/6 - ngt känns fel
Hej.
Jag opererades igår , men brösten känns konstiga. Jag hade ingen bröstvävnad innan, och satte i 400cc. Dom känns för det första jättesmå, är rädd att de blir ännu mindre då svullnaden går ner. Sedan så tycker jag att de är för högt uppe, samt för breda (pekar mot armhålerna) och för korta. Jag mår jättedåligt.. Finns det någon som vet om det kommer bli bättre , eller vad ska jag göra..
Sortera efter

Anonym användare

SaraTT
Kvinna ·
haha det har gått 1 dag och jag är jätterädd att det ska vara något fel!
Är rädd att 400cc var för litet.. men ja, jag ska kolla bloggarna. Tack :)

Emma.Lu
Kvinna ·

SaraTT
Kvinna ·
Heej! Jag tar också smärtstillande var 6:e timme. Hur känns brösten för dig? upplever du dem så som jag gör? Jaa jag längtar tills den smärtan är över jag med. Kan inte göra ngt just nu utan att få ont :P

Anonym användare

majs88
Kvinna ·

Anonym användare
När jag titar på tex Malin88's blogg tycker jag att hennes bröst ser större ut nu än då de var tex 1 mån. Samma sak med "Minanyatuttar", för att bara ta två exempel på bra bloggar att kika i.
Eller kolla på Angel123's bröst eller MissAnastasias, de har bilder på färska bröst och hur de blev efter ca halvåret. :)
Större, absolut, iaf i mina ögon...

majs88
Kvinna ·

Anonym användare
Du kan googla "justtits" och "minanyatuttar" så kommer de upp. :)

Anonym användare
äsch; Angel 1983 ska det vara... blandade ihop det lite :P

Anonym användare
Jag la in 335 bakom muskeln och hade minst sagt lite besluts ångest innan va planerat att lägga in 375 från början men jag kände att det kanske skulle bli för stort på mig då jag bara är 160 lång och var ute efter ett ganska naturligt resultat. Nu har det gått ca 5v och jag känner att jag skulle nog kunna ha gått på de lite större...
Har hört från många att de hade velat göra något större och att det är många som gör om op tätt in på för att öka. Men jag har en teori att man hinner vänja sig vid stl när man fortfarande är svullen...å sen känns det som om de försvinner.
Jag hoppas att det är som ni skriver att de kanske blir något större eller det kanske bara gäller när man lägger in lite mer?
Men kollade på "innan" kort å herre gud jag som tyckte att de va okej innan, det va de absolut inte! Är verkligen nöjd å om det är så som ni skriver blir jag bara mera nöjd 😀

optimus
Kvinna ·
Lugn!!! Låter helt i sin ordning, brösten brukar sitta för högt upp och kännas svullna och intryckta... ha lite tålamod, snart kommer muskeln släppa lite och då trillar implantaten ner och själva bröstet tar en helt annan form! Först efter 5-6 månader kan man ana ett slutresultat ju!

SaraTT
Kvinna ·
Jag hoppas verkligen dom blir finare med tiden.. för just nu pekar dom mot armhålerna å så känns dom upptryckta. Min läkare hänvisa bara till sport bh typ.. man behövde inget annat.. Hoppas det blir bättre , annars känner man sig bara sviken.

Nilsson87
Kvinna ·
men det är klart det kommer att bli bättre. Du har kört in 4 dl silikon i varje bröst, inte så att huden är helt elastisk (eller muskeln) så att dom sitter på plats med en gång. Dom kommer att bli betydligt större. NÄR allt har töjt ut sig. Dessutom är dom ju supersvullna vilket gör att dom åker upp och sätter sig högt upp, får en konstig form och pekar åt fel håll. Vänta en månad ska du se att det börjar hända saker :)

SaraTT
Kvinna ·
Jaa jag hoppas det är som du säger! För just nu känner jag mig jättebred liksom.. Jag får vänta och hoppas det blir bättre med tiden.. Vill bara att man redan nu kan ta på sig fina toppar å så.. men det går ju inte för det ser så konstigt ut eftersom brösten sitter som dom gör.

Ofia
Kvinna ·

Anonym användare
MEN! Ursäkta men hade min sambo sagt så hade jag klappat till honom och sagt att han var en riktigt grusfitta.

optimus
Kvinna ·
Hade jag oxå gjort!! Hur fan kan man säga så när man gått igenom en OP?? Vafan klart de är svullna, konstiga och blåa efter OP. Förlåt, men vilken jävla idiot han måste vara. ✉️

Ofia
Kvinna ·

optimus
Kvinna ·
Tur för honom :/
Lugn bara lugn! Brösten kommer att förändras MASSOR innan de är klara, och de kommer ploppa ut då din hud töjt sig.
Kolla på bloggarna som finns nere till vänster på sidan och följ hur andras opererade bröst utvecklats under första halvåret! :)