tosselillan
Kvinna ·
Opererades idag! Fred 7/2. 300cc bakom, high profile
Hujedamig....
Nu är mina tomma påsar ett minne blott. Äntligen! Kan hantera smärtan med citodon och panodil. Återkommer med bild när jag vågar släppa lös och kika på mina nya kompisar :)Sortera efter

Annaas
Kvinna ·
Jag har fått min operation framflyttad, så jag opereras redan imorgon! Är dö-nervös!! Haha vill bara ha det gjort nu! Har aldrig blivit sövd förut så det känns lite läskigt, men det som oroar mig mest är hur ont det ska göra efteråt..
Gilla

tuttfia9
Kvinna ·
Åh vad kul! Lycka till!!
Gilla

Tutt Berit
Kvinna ·
Jag opererasockså redan på torsdagen och jag blir illamående så nervös som jag är, så att inte äta ett par timmar innan lär nog bli perfekt så inte allt vandrar uppströmsväl på kliniken, hahaa
Lycka till på fredag!!
Gilla

tosselillan
Kvinna ·
Tutt Berit skrev:
Jag opererasockså redan på torsdagen och jag blir illamående så nervös som jag är, så att inte äta ett par timmar innan lär nog bli perfekt så inte allt vandrar uppströmsväl på kliniken, hahaa Lycka till på fredag!!Herregud, jag känner precis samma! Skönt och vara fastande😉
Åh då har ni det redan överstökat imorgon då. Skriv gärna och berätta hur ni upplevde allt, första dygnet osv.
MASSA LYCKA TILL!!
Gilla

Annaas
Kvinna ·
Hej!
Nu har jag min operation överstökad, ligger på uppvaket as we speak. Vill bara tala om att allt har gått så fantastiskt bra! Det var absolut inget att oroa sig för! :D Just nu känner jag ingen smärta över huvud taget heller, så himla skönt. Men den kommer väl sen :P Och storleken känns perfekt! Hoppas jag kan lugna någon som var liks nervös som jag var innan :)
Gilla

Tutt Berit
Kvinna ·
Gud så härligt!
Grattis får man väll säga då! :D
Gilla

tosselillan
Kvinna ·
Åh nu e jag med opererad, har precis kommit hem. Jisses vad mörbultad jag är- för att inte tala om trött!! Opererades 10.15 imorse... Har ont, bröstbandet spänner ner tuttarna och det spänner så sjukt mycket!
Det blev 300cc då kirurgen sa att jag inte fick plats med mer för att få ett snyggt slutresultat. Litar fullt på honom och även att jag inte sett mina nya boobs än så känns storleken bra, kanske tom lite stora :)
Hur klarade ni natten? Vad tog ni för smärtstillande'?
Gilla

Annaas
Kvinna ·
Grattis tosselillan!! :) Jag verkar ha en sån himla tur med smärtan, somnade utan smärtstillande igår och sov hela första natten, idag har jag tagit alvedon en gång i förmiddags bara. Det spänner ju rätt mycket och man är ju lika rörlig som ett kylskåp, men ont tycker jag inte det gör. Sååå skönt! Har inte vågat titta hur dom ser ut än, just nu är dom ju ändå som två stenhårda bollar :P
Gilla

tosselillan
Kvinna ·
Annaas skrev:
Grattis tosselillan!! :) Jag verkar ha en sån himla tur med smärtan, somnade utan smärtstillande igår och sov hela första natten, idag har jag tagit alvedon en gång i förmiddags bara. Det spänner ju rätt mycket och man är ju lika rörlig som ett kylskåp, men ont tycker jag inte det gör. Sååå skönt! Har inte vågat titta hur dom ser ut än, just nu är dom ju ändå som två stenhårda bollar :PGilla

tosselillan
Kvinna ·
Tutt Berit skrev:
Gud så härligt!
Grattis får man väll säga då! :D
Gilla

Annaas
Kvinna ·
Tosselillan: Ja ryggen är värst tycker jag! Jag har bullat upp med kuddar så jag halvsitter i sängen och det känns som ryggen får ta mycket stryk av det. Jag har inte fått något bröstband, har en Mira-bh från Noridcare som jag fick på kliniken. Den är jättemjuk och bekväm! Jag har lagt in 345 cc Perthese mp+ delvis bakom, valde Perthese just för att jag vill att dom ska bli så mjuka som möjligt. Vad härligt att dina redan känns lite mjuka! :) Nu ikväll känner jag att mina har börjat bli lite mjukare nertill, men upptill är de fortfarande riktigt hårda. Storleken känns precis lagom i alla fall så det ska bli så spännande att se dom nya sen när man vågar ta av sig och titta!! :)
Gilla

Tutt Berit
Kvinna ·
Jodåå, skall jag vara ärlig så är detta nog det smärtsamaste jag gjort i mitt liv ( innan var det dock en bedövningsspruta i foten, haha)
Men jag var tydligen helt utom mig av lycka när jag vaknade och grät för att jag var så glad haha
Tycker väll ganska allmänt att det känns lite konstigt och läskigt att kolla ner då jag inte haft något där innan, men är riktigt förväntansfull tills det skall sluta smärta och man kan ta av sig bh:n utan känslan av att implantaten skall göra illa ens fötter ;)
Gilla