LillaMilla
Man ·
Opererades igår, 260cc och de känns gigantiska!!
Mina bröst har gått från en liten b kupa till vad jag nu tror är en stor C eller D kupa.
Hur kunde detta hända med "endast" 260cc?
Kommer de sjunka eller se mindre ut om ett tag?
Klandrar mig själv för att jag inte valde mindre i alla fall, velade så mycket precis innan.
Sortera efter

LillaMilla
Man ·

Anonym användare
Och jag som funderar på 400cc... nu blir jag ännu mer tveksam.
Men är det inte så att när de precis är gjorda så ser de alltid större ut för att de är svullna och för att du inte är van osv?
Får jag gissa så tror jag att du kommer bli nöjd när svullnaden lagt sig ochdu har sett dom ett par gånger.
Vilken storlek var du ute efter?
Ge dina nya vänner lite tid!
*hoppas du blir nöjd*

Soho
Kvinna ·
Har du någon bild? Det kanske bara är för du är ovan, när man är van vid att ha sin kropp på ett visst sätt i flera år känns minsta lilla förändring jätte väl, det är inte så konstigt. Och jag tror att man med tiden vänjer sig mer och mer, dem kanske känns helt lagom efter ett litet tag?
Och nu är det så tidigt ännu och de är säkert väldigt svullna vilket också kanske känns. Jag tror det känns bättre när det lägger sig lite! :-)

LillaMilla
Man ·

LillaMilla
Man ·
Jo vänja mig kommer jag väl, men om jag kommer trivas vet jag inte.
Jag har bilder och tänkte slänga upp några i galleriet under dagen, är bara jäkligt öm just nu :)

Anonym användare
Oj, lugn i stormen! Är nog för att du inte är van, låt det gå ett par dagar tills svullnad och annat lagt sig. Man vänjer sig ganska så fort till sin nya storlek. Men dagen efter upplevs de ju förstås lite mer gigantiska än från dagen innan ;)

Soho
Kvinna ·

LillaMilla
Man ·
De känns verkligen gigantiska :)
Mer än en handfull hade jag inte räknat med att de skulle vara, och det är de.
Min plan var ju att det inte skulle synas men dessa melonerna är omöjliga att dölja.
Nåja, det kommer bilder under dagen.

LillaMilla
Man ·
Ja, jag har inte lyssnat på när alla har sagt, välj en storlek större för 50cc kommer försvinna och dyl.
Jag valde mellan 260 och 280 och det blev 260. Önskar att jag tagit mindre idag.
Det är en smaksak givetvis, och jag vill inte trampa nån annan på tårna genom att jag kallar mina 260 för gigantiska....men det är så det känns för mig och jag är oerhört tacksam att jag inte tog större.
Lycka till och skriv gärna sen hur allt går och vad du väljer för strl.

Anonym användare
Lillamilla:
Jag vill inte heller att det ska vara uppenart att jag gjort någonting med brösten, därför känns 400cc som väldigt stort! Speciellt nu när du säger att dina 260cc känns gigantiska.. Men när jag sett bilder på vissa med 400cc har de sett ut som b-kupa, max c, detta gör mig väldigt osäker. Mina bröst får gärna se stora ut men inte så att alla ska se att de där brösten är opererade!
Vad bra att du är nöjd med formen i alla fall! Då tror jag verkligen att så fort du vant dig och svullnaden lagt sig så kommer du bli skitnöjd! Som Soho sa, minsta förändring känns ju när man är van att se sig själv på ett visst sätt.
Styrkekram!

LillaMilla
Man ·
Nu i efterhand har jag i alla fall förstått att det är stor skillnad på vad ögat ser och på hur stort det faktiskt är och känns.
Gick också igenom 100 tals bilder där jag tyckte precis som du, att vissa såg lagom eller små ut fast de hade i 400 cc.
Försökte prova min gamla bh nu och den täckte knappt upp till bröstvårtan! Jisses :)

Jossan_80
Kvinna ·
Du ska alltid räkna med att gå upp minst 1 strl per 100cc!! så i ditt fall så blir det säkert 2½ strl upp om inte mer beror på vilken projektion du valt och mycket annat!! Men du kommer som minst hammna på D troligen mer efter som du lagt in mer än 200cc
Lycka till

Jossan_80
Kvinna ·
Lillamilla:
Jag vill inte heller att det ska vara uppenart att jag gjort någonting med brösten, därför känns 400cc som väldigt stort! Speciellt nu när du säger att dina 260cc känns gigantiska.. Men när jag sett bilder på vissa med 400cc har de sett ut som b-kupa, max c, detta gör mig väldigt osäker. Mina bröst får gärna se stora ut men inte så att alla ska se att de där brösten är opererade!
Vad bra att du är nöjd med formen i alla fall! Då tror jag verkligen att så fort du vant dig och svullnaden lagt sig så kommer du bli skitnöjd! Som Soho sa, minsta förändring känns ju när man är van att se sig själv på ett visst sätt.
Styrkekram!
Det beror ju på vad du har för BH och hur du visar dina bröst! närdet gäller att få dom att se fake eller inte fake ut! sen det ju oftast mer fake ut om man lägger under muskeln! Det ser bara Fake ut om man tar för stora implantat och inte har nån egen vävnad om man väljer att lägga över muskeln.

e-licious
Kvinna ·
Dom kommer sjunka ihop och lägga sig och bli lite mindre sedan, tänk på att de är väldigt nya. Då kan dom se gigantiska ut!:)

Miss_V
Kvinna ·
Du kommer att vänja dig! Att välja mindre implantat än så är ju princip ingen idé, då känns det onödigt att operera sig! (inte för att det är snyggt med jättestora heller). När svullanden lagt sig kommer de se mibdre ut!

LillaMilla
Man ·
Jag hoppas att ni har rätt!
Ja nu är det ändå för sent att göra nåt åt saken för jag utsätter inte mig för en omoperation i onödan.

3barnsmamma
Kvinna ·
Jag tror som många andra skriver att dom kommer att bli mindre när svullnaden har lagt sig. Sen får väl nästan alla någon slags depp-period efter op. Antingen tycker man att dom är jätte små eller jätte stora. Det är sällan någon är nöjd så kort efter operationen. Lycka till och hoppas att du blir nöjd när svullnaden har lagt sig:)

Jossan_80
Kvinna ·
Jag tror som många andra skriver att dom kommer att bli mindre när svullnaden har lagt sig. Sen får väl nästan alla någon slags depp-period efter op. Antingen tycker man att dom är jätte små eller jätte stora. Det är sällan någon är nöjd så kort efter operationen. Lycka till och hoppas att du blir nöjd när svullnaden har lagt sig:)
Det är inte alltid helt sant att det blir minder för att svillnaden lägger seig det är mer så att kroppen anpassar dig och du vänder dig vid som mer och mer! Det är mer så att dom blir större när muskeln slappnar av
kolla lenken som jag lägger in det vissar rätt bra hur det blir efter en månad i alla fall om man lägger under muskeln eller muskel hinna!
http://www.citadellkliniken.com/operationer_broest_foerstoring.php
Klicka på bilden som finns med i mitt inlägg så får du se filmsnutten som visar utväcklingen!

😉

My_Way
Kvinna ·
Min plan är att jag också ska lägga in runt 260 då jag verkligen vill ha ett naturligt resultat, kände att jag blev lite orolig nu!..:) Har ungefär samma mått som dig, är 167cm och väger 54.
Ska bli intressant att se hur du känner om några veckor, när svullnaden har lagt sig! Lycka till:)
Kram på dig:)

Sannaw
Kvinna ·
👎