Nemax78
Kvinna ·
08 okt, 2014
opereras kl8:00 när kan jag boka tåg hem?
BröstförstoringJag operaras kl08:00 den 18/12 och måste redan nu boka tåg hem.
Sortera efter
Linnéa.W
Kvinna ·
08 okt, 2014
Nemax78
Kvinna ·
08 okt, 2014
Ja jag ska hem samma dag, dag nr2 har man tydligare ondare och jag vill nog vara hemma då.
Längtansfull
Kvinna ·
08 okt, 2014
Raven1980
Kvinna ·
08 okt, 2014
kajsa85
Kvinna ·
08 okt, 2014
Jag skulle va på min op km 8 men kom inte in förrän 9 och var redo för op halv 11. Sen va jag tvungen att ligga på hotell en natt till efter för dom skulle ha en kontroll på morgonen.
Hade jag varit dej hade jag fixat skjuts hem för man har så himla ont och mår inte alls bra.
Stil
Kvinna ·
08 okt, 2014
Det är olika hur man mår efteråt. Har du någon med dig som följer med på din resa hem?
Nemax78
Kvinna ·
08 okt, 2014
Problemet är att jag inte har ngn som kör mig och bara någon som kan följa med mig under operationsdagen. Alltså inte på hemvägen.
Alma27
Kvinna ·
08 okt, 2014
Stil
Kvinna ·
08 okt, 2014
Du är modig som planerar tåg resa hem, själv samma dag. Så länge. Har du varit nedsövd förut i ca en timme? så du vet hur du reagerar.
Och en dum fråga: Det finns ingen klinik närmare där du bor? Ursäkta jag frågar😕 du har säkert kollat redan.
Kram
loonette
Kvinna ·
08 okt, 2014
Har du blivit sövd tidigare? Själv har jag mått fruktansvärt dåligt efter att ha blivit sövd, svag och illamående och inte ordentligt vaken på många timmar; inte en chans att jag skulle ha fixat att åka nånstans på nåt sätt efter bara nån timme. Förlåt, men jag tycker det känns oansvarigt av kliniken att släppa iväg någon ensam på en lång resa så tätt inpå en rätt stor operation :/ Trist att de inte erbjuder övernattning på kliniken, men vore jag du skulle jag tveklöst kosta på mig en till hotellnatt för säkerhets skull. Tänk om något händer, om såret går upp, börjar blöda, vad som helst? Då är det inte kul att vara sex timmar bort!
Nemax78
Kvinna ·
08 okt, 2014
Jag vill gärna operera mig L&E, jag känner mig trygg med dem.
Nemax78
Kvinna ·
08 okt, 2014
Kanske kan vara värt att ta en ombokningsbar flygbiljett, 50min flygresa och jag blir hämtat på flygplatsen :)
Ingrida
Kvinna ·
08 okt, 2014
Nemax78
Kvinna ·
08 okt, 2014
Jag har nog fixat så en kompis följer med mig och vi tar bilen hem direkt när jag är redo.