Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Maddelajna

Maddelajna

Kvinna ·

Örjan- Framför bröst 275cc, 6 veckor

Bröstförstoring

Här är mina framför bröst, skapade av Örjan Gribbe. Nu är de snart 7 veckor men på bilderna var de 6 veckor. Jag lade in 275cc. Den ena har hängt till sig mycket bättre än det andra medan det andra är lite efter, därav lite höjdskillnad. Syns inte så mycket på bilderna, mer i verkligheten, men de rättar väl nog till sig snart. Vad tycker ni annars tjejer? :)

kraaam

13

Sortera efter

amandad

amandad

Kvinna ·

fina :D

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Bland de finaste framförbröst jag sett! Grattis!!

Gilla
great

great

Kvinna ·

Jättefina! Är du nöjd? :)

Gilla
Marie90

Marie90

Kvinna ·

jättefina!!!

Gilla
zzofia

zzofia

Kvinna ·

Shit va fina? Hade du mycket egen vävnad innan :-) har med framför hoppas mina kommer hänga till sig som dina!
Gilla
Pisa25

Pisa25

Kvinna ·

jätte fina :)

Har du inga före bilder? :)

Gilla
Maddelajna

Maddelajna

Kvinna ·

Gud va söta ni är allihopa, tack så mycket! Ja, jag är nöjd, vill bara att det andra bröstet ska sjunka ner lika mycket som det andra :p men storleken känns jättebra :) jag hade en del vävnad innan, 75b! Ska kolla om jag hittar förebilder. Örjan var helt okej med att jag ville ha framför, han rekommenderade bakom men jag var envis. Så mascarpone - kör framför om du känner för det :D kramar på er alla
Gilla
Remindme

Remindme

Kvinna ·

Ni som ska göra nya boobisar på profoma.. har ni bara hört gott om dem? Funderar på att göra mina där men blir lite nervös när de är så pass billiga i jämförelse med många andra kliniker. Är de duktiga?
Gilla
NellyGirl

NellyGirl

Kvinna ·

Jag har också dem som enda alternativ, deras pris är bra och har bara hört bra om dem! Men frågan är vem av läkarna man ska välja? :-o
Gilla
great

great

Kvinna ·

emha: Jag har opererats på Proforma och det känns jätte tryggt där. Tror absolut inte att det faktum att de är lite biligare gör att de är sämre på något sätt. De är duktiga :)

Nellygirl: allra bäst är att gå på konsultation hos två av de och bestämma dig utifrån vem du trivs bäst med och vad de ger för rekommendationer utifrån ditt utgångsläge

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Riktigt fina! Är de finaste örjanbröst jag har sett!
Gilla
Maddelajna

Maddelajna

Kvinna ·

Tack snälla :) vad glad jag blir! jag tycker att Proforma är en jättebra klinik, och Örjan en bra kirurg. Han lyssnar, ger tips och är nogrann, svarar snabbt på mail också. Och priset på Proforma är ju bara ett plus i kanten :) kramar
Gilla
annzz

annzz

Kvinna ·

Oj riktigt snygga. ;) vill också ha såna snyggingar.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem