ciss
Kvinna ·
örjan gribbe tuttar ankarlyft + förstoring 425cc mentor hp
I onsdags 11/12 opererades jag äntligen på proforma clinic av örjan gribbe. Super nöjd med kliniken, alla är jätte gulliga. Örjan var professionell och hade humor, han pratade bort nervositeten vilket gjorde mig jätte lugn. Och emma i personalen, vilken stjärna! Såå glad att det var hon som sövde mig!
Smärtan när jag vaknade var hemsk och var inte hanterbar, fick extra smärtstillande intravenöst 2 gånger vilket hjälpte tillsammans med lite sömn. Mådde mycket bättre dagen efter och bilresan hem på ca 3-4 timmar gick jätte bra. På eftermiddagen kunde jag till och med följa med och titta på när sonen hade luciafirande! Det gör så klart ont men är helt okej är mest trött och slumrar till emellanåt. De är lite ömmare och något svullnare idag men är sjukt nöjd med mina bröst!!! Örjan är riktigt duktig och jag tror de kommer bli jätte snygga!
Sortera efter

L4c0st3
Kvinna ·
Så snygga gumman! <3
Gilla

Silky
Kvinna ·
Så snyggt! Jag planerar också lyft & förstoring hos Gribbe under våren 2014. Berätta gärna sen hur ärren blev osv. Lycka till med läkningen!!
Gilla

taxöron
Kvinna ·
Ser riktigt bra ut det där!!! 👍 Hoppas på lika bra resultat på måndag, då gäller det för mig 😲 börjar bli pirrig nu. hoppas jag kan få in lite till i mina dock gärna 475cc resp. 500cc.
Gilla

ciss
Kvinna ·
Silky: tack! Va kul :) örjan är riktigt duktig, rekommenderar honom och proforma starkt! Kommer lägga upp kort på bröstens utveckling så då får du kika :)
Gilla

ciss
Kvinna ·
Taxöron: tack! Va roligt! Det är en riktigt häftig känsla att gå från två hängiga påsar till ett par bröst som står rakt ut! :) hoppas operation går bra på måndag och att du blir nöjd :) förstår att det är pirrigt men det kommer gå bra och det känns så bra när det är gjort!
Gilla

SofiaT
Kvinna ·
Åå va kul att höra att det gick bra och att du trivdes me kliniken! Ja har bestämt att bli av me mina hängbröst o bokat konsultation hos Örjan i mars. Skriv gärna sen om läkningen :-)
Gilla