R88
Kvinna ·
Orolig över storlek. 225 eller 245?
Hej, Jag behöver verkligen hjälp. Min kirurg tycker att jag ska välja 245 cc anatomiska allergan i full profil. Livrädd att dom ska bli förstora.. Jag har bilder på min nuvarande situation.. Tar tacksamt emot all hjälp!
Sortera efter

Marina
Kvinna ·

Dillyvanilly
Kvinna ·

R88
Kvinna ·

Tiillaan
Kvinna ·

EllieSwe
Kvinna ·

Marina
Kvinna ·
Läs gärna mer under menyn artiklar om olika implantat.

Nita
Kvinna ·

R88
Kvinna ·

Cherry18
Kvinna ·
Hej, tänkte uppdaterad nu två veckor efter operation, la in 245cc och hade absolut kunnat ta lite större än det men känner mig ändå väldigt nöjd då jag ville ha små bröst.

R88
Kvinna ·
Hej, tänkte uppdaterad nu två veckor efter operation, la in 245cc och hade absolut kunnat ta lite större än det men känner mig ändå väldigt nöjd då jag ville ha små bröst.
Vad kul och tack för att du uppdaterar!
Vad är det som får dig känna att du kunde ta lite större än dina nuvarande 245cc?
Jag var själv på konsultation hos Paolo och han är så bestämd med de siffror han bestämmer sig för. Till mig ville han lägga in 255cc dopp allergan. känner att det är för små, även om jag inte vill ha några jätte bröst.. och jag vill ju lita på honom då han ska vara proffset här...
[quote] Hej, Det har bara gått tre veckor så mycket kan ju fortfarande hända. Dom känns bra i storlek med sport bh på men tex i t shirt så ser dom ganska små ut. Vet inte om det har med min form på brösten att göra och det kanske kommer ändras mer då det endast gått tre veckor. Jag gjorde även ett bröstlyft på mitt högra bröst och det sitter fortfarande högre upp vilket gör att jag fått chansen att se ett naturligare droppformat bröst (vänster) och höger då som har en rundare högre uppepool, och de är faktiskt väldigt fint på mig, vilket jag absolut inte trodde att jag ville ha innan!