sofie
Kvinna ·
Osäker 450cc eller 375cc
Vet inte om jag ska lägga in 450cc eller 375cc. Vill inte har förstora bröst. Har själv 200 i egen vävnad. vad ska jag välja?
Sortera efter

Arielle.ek
Kvinna ·

Mammatilltvå
Kvinna ·

sanna1991
Kvinna ·
Jag själv valde mellan ett större och ett mindre alternativ och jag tog det större, hade ångrat mig om jag gjort annorlunda och så verkar det vara för många dock svårt att veta i förväg! Om båda känns bra skulle jag dock gå för de större alternativet om jag var du :)

sofie
Kvinna ·
Aldita0322
Vilka snygga tuttar duhar. Precis som jag vill ha. :)

Citadelltjejen
Kvinna ·
Fick välja mellan samma val som du men valde 450 cc eftersom att många skriver att de ångrar att de inte valde lite större och de säger att har man två alternativ att välja på borde man välja det större alternativet. Ca 50 cc försvinner när man operarerar bakom muskeln.

Arielle.ek
Kvinna ·
Aldita0322
Vilka snygga tuttar duhar. Precis som jag vill ha. :)
Tack fina du!! Ja hade as mkt storleks funderingar innan, det är bara att fråga på om det är ngt du undrar :)

sofie
Kvinna ·
Tack, Aldita0322
Kolla in mina bilder, jag har både före & efter. Är lika lång som dig och la in 400cc/425cc. Jag är sjukt nöjd med storleken hade inte velat ha större eller mindre..... Egentligen hade vi bestämt 375/400 men precis innan OP bytte jag till en strl större.