Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Colorinabuket

Colorinabuket

Kvinna ·

På min profilbild är min storlek med ristestet. Hur bra stämmer det? På min konsulation bestämde jag o örjan för 300cc moderate?

Andra bröstoperationer

Kan jag förvänta mig ca denna storlek? Och är moderate profile somma som low profile?

2 veckor kvar till op o måste bestämma mig för om jag ska ta mindre eller köra på 300cc!

4

Sortera efter

Colorinabuket

Colorinabuket

Kvinna ·

Någon som vet? :)

Gilla
Marie-Loise

Marie-Loise

Kvinna ·

Ingen aning. :-) Men vi är typ lika långa, och jag har valt 360 cc anatomiska om du vill kolla en bild på min sida. Jag har 72 cm mätt med måttband under brösten. Jag tyckte att ristestet kändes större än vad resultatet blev, men det kanske är för att det är svårt att forma rispåsarna till anatomiska ;-)
Gilla
ollie

ollie

Kvinna ·

Mittristest var 250 gr ris, tyckte det såg perfekt stort ut då, på op dagen valde jag ändå 355 och det blev mindre än jag räknat med så efter flera år bytte jag till 450 och nu är jag nöjd. Så nej det behöver inte stämma. Men det kan:) svårt att säga, beror på hur du formar det osv, low är lägre i profilen än moderate. Alltså ganska platt båda två.
Gilla
Colorinabuket

Colorinabuket

Kvinna ·

Ja de verkar som om jag ska köra på 300cc isf.. Moderate e lite högre i profil alltså men inte mycket ? Det kommer väl inte se platt ut med moderate?

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem