Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Påklädda bilder 350cc bakom

Bröstförstoring
Har varit dålig med just detta, men självklart är det intressant att se hur en storlek ser ut med kläder på. Jag har 350cc delvis bakom muskeln, opades för 7 månader sen på Proforma. De här bilderna är tagna i ett spann mellan September-Februari. Den visuella storleken har stannat på ganska samma nivå som efter op, nu har de bara mjuknat och är mer rörliga.
Hoppas det här kan hjälpa nån som velar mellan storlekar. Jag har fortf idag inte ens köpt en pushup-bh, så alla de här påklädda bilderna är tagna med en vanlig bygelbh utan någon som helst padding. Storlek 70D och då tittar bröstvårtorna ut, så borde nog egentligen gå upp till en E-kupa.
Förlåt för den dåliga kvalitén men hoppas det här kan hjälpa nån! På bilden med tre tjejer är jag längst till vänster.
15

Sortera efter

NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Det tycker jag låter bra :)
Gilla
Tussa

Tussa

Kvinna ·

Läste din blogg :) Om du vill ha D kupa och har B redan nu så lär 325 cc vara för mycket. Jag hade inget innan och lade in 325 cc och jag har C /D beroende på märke.
Gilla
NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Visuellt kommer du nog hamna på en stor D-kupa. Men i bh-storlek förmodligen E/F.. Beroende på hur mkt din kropp sväljer
Gilla
NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Jag tycker du ska skita i CC ärligt talat. Örjan brukar vara grymt duktig på storlekar så vitt jag förstår. Visa honom bilder på vad du är ute efter, fråga efter rekommendation. Jag tycker mellan 325-375 skulle passa hur bra som helst på dig.. Och jag är bara så himla glad att jag lyssnade på Calle och gick upp från 280cc till 350cc. Hade jag haft ens lite mindre hade jag inte varit nöjd
Gilla
Bambino

Bambino

Kvinna ·

Vilka fina bröst! Jag hade bestämt mig för 375cc mp , men började tvivla om det va för litet. Nu när jag såg dina bilder inser jag nog att 375 inte alls blir för litet! :))
Gilla
Tj123

Tj123

Kvinna ·

Storlek är så himla svårt! Jag kommer visa ett par bilder och be honom göra så likt dom som möjligt. Är så rädd att dom ska bli alldeles förstora och få mig att se tjock ut. På min första konsultation testade jag 325-335cc så gissar att jag landar på Max 350. Fyller knappt ut en 75a/70b nu. Vilken storlek tror ni jag landar på?
Gilla
bambii

bambii

Kvinna ·

Perfekta tuttar har du!!👍
Gilla
NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Puss på er! :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Jag ska lägga in 375 cc och jag kan bara se framför mig hur jävla snyggt och perfekt det kommer bli nu... :-) 
längtar efter å glida i en snygg tajt klänning utan att känna mig som ett förvuxet päron. 
Gilla
TDF

TDF

Kvinna ·

ser verkligen jättefina ut, nu längtar jag efter mina!!!!
Gilla
NaeNae

NaeNae

Kvinna ·

Varför vill han att du byter till hög? Calle ville lägga hög på mig med, men jag sa nej. Blir för putigt för min smak
Gilla
Taxörat

Taxörat

Kvinna ·

NaeNae skrev:
Jag tycker du ska skita i CC ärligt talat. Örjan brukar vara grymt duktig på storlekar så vitt jag förstår. Visa honom bilder på vad du är ute efter, fråga efter rekommendation. Jag tycker mellan 325-375 skulle passa hur bra som helst på dig.. Och jag är bara så himla glad att jag lyssnade på Calle och gick upp från 280cc till 350cc. Hade jag haft ens lite mindre hade jag inte varit nöjd

Det där tycker jag är en väldigt bra synpunkt! Om man kollar bilder så är det ju otroligt olika hur olika kroppar "sväljer" storleken ❤️ T ex 500cc kan ju se gigantiskt ut på en person samtidigt som det knappt är någon markant skillnad på en annan.

Det där med bilder är superbra. Då ser han ju också vilken typ av bröst man önskar, och kan på en gång säga om det är realistiska förväntningar eller ej.

Erkänner att jag har superdålig koll på implantatstorlekar. Men jag fick ändå ett resultat jag aldrig kunnat drömma om med mitt utgångsläge 🤭

Gilla
bojard71

bojard71

Kvinna ·

NaeNae superfina bröst!
Vad har du för implantat?
Gilla
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

NaeNae skrev:
NaeNae, har du runda eller anatomiska implantat? Vilken profil?:) jättefina bröst :)
Gilla
Äpplet93

Äpplet93

Kvinna ·

bambii skrev:
Perfekta tuttar har du!!👍
bambii, Du väger precis lika mycket som mig och vi är dessutom lika långa!:-0 Funderar på ditt val av implantat, känns dom hårda? vet du om perthese anatomska blir mjukare än mentor och allergans anatomiska?:)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem