Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Påklädda bilder på 400cc

Bröstförstoring
Hej!
Är det någon som är kring 160-165cm lång och har påklädda hel/halvkropps bilder där ni lagt in ungefär 400cc? Skulle vilja se proportionerna och helheten med olika kläder på och inte bara en närbild på bröst i bh..
Tacksam om nån svarar!  =)
13

Sortera efter

mayaa

mayaa

Kvinna ·

Jag har 400cc men inga bilder här inne med kläder på 😉
Men om jag hittar några bilder så kan jag ju lägga in om du vill se? :)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Ja tack! Vill jättegärna se om du hittar några! även om du är lite längre och smalare än mig 😉
Är så himla svårt, vill ha stora men som ändå passar till min kropp, går dina att dölja i kläder? Jag måste göra ett seriöst intryck i mitt kommande arbete och då kanske man inte kan ha värsta tuttarna.. haha

Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Ja dom går lätt att dölja i kläder, syns inte att jag har opat mig om jag har en pösig tjocktröja på mig (Jag tycker inte det iaf)
Haha okej, nej man vill ju inte bli dömd bara för att man har skaffat sillisar ;)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Dina ser jättefina och naturliga ut i kläder tycker jag!! upplevde du att dom blev något mindre när dom väl var på plats än i ristestet? Jag ska också lägga bakom muskeln 😀
Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

Tack :D Nu har jag lagt in 4 nya bilder i mitt bronsgalleri :) Nej jag tycker det stämde överrens ganska bra faktiskt! Ska lägga upp en bild på det också. Ristest vs slutresultat!
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Du är till stor hjälp, tack! :)
Gilla
Trinna

Trinna

Kvinna ·

Hej hej.

Jag har nyss lagt upp nya bilder, ink flera stycken påklädda med mina 400 ;-)
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Trinna: Du och jag har iprincip samma längd och vikt och dina ser jättefina och naturliga ut! perfekt!! blir mer och mer säker på att jag valt rätt storlek 😀
Gilla
Trinna

Trinna

Kvinna ·

Lycka till. När är det dags?
Gilla
eileen

eileen

Kvinna ·

mayaa skrev:
Tack :D Nu har jag lagt in 4 nya bilder i mitt bronsgalleri :) Nej jag tycker det stämde överrens ganska bra faktiskt! Ska lägga upp en bild på det också. Ristest vs slutresultat!

mayaa, hur upplever du slutresultatet jämfört med ristestet? blev de större eller mindre?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack! den 8/11 :) lääängtar! Vad hade du för storlek innan op?
Gilla
Trinna

Trinna

Kvinna ·

Jag? En gång i tiden fyllde jag en 75 b-75 c. Men efter 2 barn, innan op så gick jag runt med en tom 75 b..
Gilla
mayaa

mayaa

Kvinna ·

eileen: Har lagt in en ny bild i mitt bronsgalleri nu med ristest och slutresultat bredvid varandra. Gå gärna in och titta :) Jag tycker att mitt ristest stämde rätt bra överrens med mitt slutresultat :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem