Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anonym användare

Anonym användare

Panik 325 cc eller 350 cc high profil

Bröstförstoring

Hej!

Var på min andra konsultation igår och provade både 325cc och 350 cc high profil. Valde tillslut 350cc, men nu är jag rädd att det kommer bli för stor. Är så velig nu och vet inte vilken av storlekarna jag ska ta och operationen är nästa vecka... 

Vill ha en byst men vill inte att den ska bli för stor. Är 171 cm lång och väger 58 kg. 

Snälla hjälp mig, har verkligen panik!! Och hur mycket försvinner bakom muskeln? 

11

Sortera efter

Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Jag har 375CC HP

Du kan se mina bilder i min profil.

Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

25 cc är inte stor skillnad, jag hade valt det större om jag var du.
Gilla
maja2

maja2

Kvinna ·

ska du se skillnad måste du gå upp minst 75cc . Jag hade samma bh från 435 till 500. 25 cc är en ca 1/4 dl

Gilla
Viljaviljaxx

Viljaviljaxx

Kvinna ·

Som de andra sagt. Ta det lugnt, det gör ingen direkt skillnad så vilket som blir bra :)

Gilla
Pygme

Pygme

Kvinna ·

Du kan i princip singla slant. Häll ut 1,5 matsked vatten på ett kaffefat så ser du hur lite det skiljer.
Gilla
Tees

Tees

Kvinna ·

Säger som de andra ang. Skillnaden. Det skiljer typ ingenting. Men förstår ditt velande, jag velade mellan 275 och 300 tills jag höll på att bli tokig! Så förstår dig precis. Kan tillägga att min kirurg till slut fixade hem båda storlekarna till operationssalen. Efter jag fått lugnande tabletten så släppte allt och det sjönk in att det inte kommer bli någon radikal skillnad på 25 cc, så då valde jag tillslut 275.
Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Tack så mycket för alla svar det lugnar en lite i alla fall. Får göra som ni säger och bara välja något och sen stå fast vi det!

Vet ni hur mycket det försvinner av inlägget när man lägger in det bakom muskeln? 

Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

hannaherixon skrev:

Tack så mycket för alla svar det lugnar en lite i alla fall. Får göra som ni säger och bara välja något och sen stå fast vi det!

Vet ni hur mycket det försvinner av inlägget när man lägger in det bakom muskeln? 

Drygt 25 cc "försvinner"

Gilla
Lollsan

Lollsan

Kvinna ·

Ta absolut det större! Vi har nästan exakt samma längd och vikt och jag la in 400 hp förra veckan. Jag ville inte ha förstora. Nu är jag så glad jag inte tog mindre. De är perfekta. Ganska Stora nakna och lagom i kläder.
Gilla
rocana

rocana

Kvinna ·

Har bilder på mina 400cc hp på min profil. Är 170 och väger 56. Skulle rekommendera dig att definitivt ta det större! 25cc är ingen skillnad för ögat knappt. Jag hade lätt kunnat ha 425cc utan att se ngn större skillnad :) 

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Okej tack  snälla för ditt svar rocana :) Men hur känns dem utan kläder? Stoa/Jättestora eller lagom då också? Tänkte på hur det kommer kännas med bikini och underkläder ;) 

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem