Anonym användare
Panik 325 cc eller 350 cc high profil
Hej!
Var på min andra konsultation igår och provade både 325cc och 350 cc high profil. Valde tillslut 350cc, men nu är jag rädd att det kommer bli för stor. Är så velig nu och vet inte vilken av storlekarna jag ska ta och operationen är nästa vecka...
Vill ha en byst men vill inte att den ska bli för stor. Är 171 cm lång och väger 58 kg.
Snälla hjälp mig, har verkligen panik!! Och hur mycket försvinner bakom muskeln?
Sortera efter

Asirnas
Kvinna ·

Rubyw
Kvinna ·

maja2
Kvinna ·
ska du se skillnad måste du gå upp minst 75cc . Jag hade samma bh från 435 till 500. 25 cc är en ca 1/4 dl

Viljaviljaxx
Kvinna ·
Som de andra sagt. Ta det lugnt, det gör ingen direkt skillnad så vilket som blir bra :)

Pygme
Kvinna ·

Tees
Kvinna ·

Anonym användare
Tack så mycket för alla svar det lugnar en lite i alla fall. Får göra som ni säger och bara välja något och sen stå fast vi det!
Vet ni hur mycket det försvinner av inlägget när man lägger in det bakom muskeln?

Asirnas
Kvinna ·
Tack så mycket för alla svar det lugnar en lite i alla fall. Får göra som ni säger och bara välja något och sen stå fast vi det!
Vet ni hur mycket det försvinner av inlägget när man lägger in det bakom muskeln?
Drygt 25 cc "försvinner"

Lollsan
Kvinna ·

rocana
Kvinna ·
Har bilder på mina 400cc hp på min profil. Är 170 och väger 56. Skulle rekommendera dig att definitivt ta det större! 25cc är ingen skillnad för ögat knappt. Jag hade lätt kunnat ha 425cc utan att se ngn större skillnad :)

Anonym användare
Okej tack snälla för ditt svar rocana :) Men hur känns dem utan kläder? Stoa/Jättestora eller lagom då också? Tänkte på hur det kommer kännas med bikini och underkläder ;)
Jag har 375CC HP
Du kan se mina bilder i min profil.