Sinsalabim
Kvinna ·
28 nov, 2022
Per Windh framförplacering o väntetider op 2023
BröstförstoringHej tjejer! Haft önskemål o dröm om att operera brösten i över 10 års tid men saker som komplikationer, muskelpåverkan etc har hållit tillbaka mig. Nu har jag tagit beslutet att framförplacering är rätt för mig o mina förutsättningar, är väldigt aktiv o har ett väldigt fysiskt jobb. Tittat runt lite på kliniker som utför denna metod i Göteborg då utbudet är mindre. Fastnade för Nk kliniken men har dock resväg dit. Beslutet föll på Per Windh då jag har haft flera vänner som gjort brösten hos honom. Läst att han gör framförplacering i vissa fall. Någon som kanske lagt framför muskeln hos honom slm kan dela med er av eran erfarenhet? Fick konsultationstid i Mars, hoppas på op i mars-april. Någon som har koll på väntetiderna för op nästa år eller generellt hos honom efter konsultation? Högt tryck men han är verkligen grym. Mvh
Sortera efter
Marina
Kvinna ·
29 nov, 2022
Sinsalabim
Kvinna ·
30 nov, 2022
Fanny35
Kvinna ·
30 nov, 2022
Sinsalabim
Kvinna ·
01 dec, 2022
via_dolorosa lade också framför hos honom ungefär samtidigt som jag och har bidragit med många fina bilder som du kommer att se när du blir silvermedlem. Hon var mycket aktiv förr och har vänligt nog lämnat kvar sitt konto med innehåll, även om hon numera inte syns till så ofta.👍❤️