Kushikimeka
Kvinna ·
12 nov, 2013
Periodisk fasta: 16:8, funderingar :S
Träning, hälsa, kost och viktSortera efter
Candycane
Kvinna ·
12 nov, 2013
Kushikimeka
Kvinna ·
12 nov, 2013
Candycane
Kvinna ·
12 nov, 2013
Molle1981
Kvinna ·
12 nov, 2013
Kushikimeka
Kvinna ·
13 nov, 2013
Blueski
Kvinna ·
13 nov, 2013
Kushikimeka
Kvinna ·
13 nov, 2013
Blueski
Kvinna ·
13 nov, 2013
Kushikimeka
Kvinna ·
13 nov, 2013
Bellabella
Kvinna ·
31 dec, 2013
Skulle testa att minska (eller kanske tillochmed utesluta) cardion helt eller minska till ett pass i veckan och öka på styrkesträningen!! Jag kör också IF och försöker forma upp kroppen samtidigt som jag vill minska på fettet.. Väger runt 70 men har ändå stark antydan till fyra magrutor. Men har kört väldigt tunga abs-övningar med lång återhämtning emellan. Många tror att de ska få bort de sista envisa fettet med cardio men lägg mer push på styrke så ska du nog se att det händer grejer :)
Kushikimeka
Kvinna ·
31 dec, 2013
Problemet är att jag ÄLSKAR cardio! 😀
Jag har sprungit 5-7km dagligen.. Löpning är liksom min riktiga "me-time", löpningen har inte riktigt varit för att få bort något, utan mer för mitt psykes skull. Frisk luft, bra musik och bara springa, gärna terräng! Terapi!
Vet att styrketräning bränner mer fett än vad cardio gör, men eftersom jag har kört styrketräning (upp till 6 dagar i veckan innan!) och ändå inte fått fram de jag velat så måste jag nästan anta att det är kosten som gör att de inte gått i mål riktigt..
LittlemissDaisy
Kvinna ·
31 dec, 2013
Att älska cardio (verkligen all sorts cardio) känns som ett straff nu såhär i läktider... Jag trodde verkligen inte jag skulle sakna träningen så sjukt mkt som jag gör... Man är fasen inte hel utan "egentiden" som träningen ger.... Jag vill bara få trääääna
Jag opades för ynka två veckor sen, så jag har mkt depptid innan jag kan träna igen...
Helvetes satans paddjäkel!!!! Jag hade ju skrivit mkt mkt mer än det som kom med!
Morrrr!
Kushikimeka
Kvinna ·
31 dec, 2013
LittlemissDaisy: Haha, åh jag håller mig dig så sjutk mycket! Jag vill bara ut o springa i skogen tills benen darrar!!
tesmes
Kvinna ·
01 jan, 2014
Kushikimeka
Kvinna ·
01 jan, 2014
Precis va jag menar, de är ju kosten jag behöver förändra för att få de resultatet som inte dykt upp än.
Ska försöka dra ner på de snabba kolhydraterna, försöka välja andra fullkornsttuff o så istället.
De övningar jag kör är jämt fördelade över magen, över, under, sidorna osv, så överlag har jag en ganska
stark mage, kropp öht. :)
Tack ^^