Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Annaas profilbild

Annaas

Kvinna ·

30 maj, 2014

Perthese 345 cc MP Laser och Estetik 4 månaders-boobs! *BILDER*

Bröstförstoring

Nu har mina kära tuttar hunnit bli fyra månader! Tänker inte på att dom är opererade längre, dom har blivit så mjuka och naturliga :) Är väldigt nöjd överlag! Har fått lite rippling på ena bröstet då jag böjer mig fram men det stör mig inte. Tejpen runt ena bröstvårtan är pga att jag lyfte bröstvårtan vid op då de satt lite på olika höjd och det troligtvis hade blivit tydligare då brösten blev större. Slänger upp några bilder, har märkt att det efterfrågas en del bilder på Perthese-tuttar här.

15

Sortera efter

Vonkan

Kvinna ·

30 maj, 2014

Ååååå va snygga stort grattis gumman kram kram
Gilla

jäntsnyta

Kvinna ·

30 maj, 2014

Jätte fina verkligen, snällt du tänker på oss som funderar på Perthese:) Hur känns det med bakom muskel nu, känner du av det så du tänker på det? Kram kram

Gilla

meride

Kvinna ·

30 maj, 2014

Wow! De är fantastiska Annaas! Åh så jag väntar på att mina skall bli mjuka också. Jag kommer bli överlycklig om mina blir hälften så snygga =)

Gilla

Anonym användare

30 maj, 2014

Snygga! :)

Gilla

Annaas

Kvinna ·

30 maj, 2014

Åh tack tjejer, vad söta ni är! :) Jag tycker det funkar bra med delvis bakom för mig faktiskt! Har kommit igång ordentligt med träningen igen, springer en hel del och tränar på gym nästan som innan op. Man får undvika vissa övningar bara, men det är över förväntan! De enda tillfällena i vardagen då jag verkligen tänker på det är när jag ska knäppa ett par tighta jeans eller skruva upp locket på en typ "syltburk" om ni förstår! Vid såna rörelser känns det lite märkligt, men skulle inte kalla det obehagligt :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

30 maj, 2014

Annaas Ååååå va skönt å höra då kan nog jag nog oxå börja springa :-) men har inte du tejpen kvar? Vad använder du för sportbh? Kram kram
Gilla

Våga-2014

Kvinna ·

30 maj, 2014

Sååååå fina! Grattis! ❤️
Gilla

Steelin

Kvinna ·

30 maj, 2014

Supersnygga! Grattis!! Njut av sommaren nu :-)
Gilla

AlexC

Kvinna ·

30 maj, 2014

De är verkligen jättefina! Grattis!! :)
Gilla

Elin80

Kvinna ·

30 maj, 2014

Jätte fina!!

Gilla

Annaas

Kvinna ·

31 maj, 2014

Verkligen tack alla, superkul att höra :) Vonkan: Jag har tejpen kvar, ska ha i två månader till. Men fick ok till att börja springa tre månader efter op och det känns superbra :) Använder Shocl Absorber Run när jag tränar, brösten sitter som gjutna i den!
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

31 maj, 2014

Annaas ok jag fick klartecken från Patrik att börja springa om två månader då har de gått ett halv år jo jag har oxå den sportbhn men vet inte om den e förliten för mina bröst blir jätte varma så jag ska nog prova i en butik i stället kram kram
Gilla

Annaas

Kvinna ·

31 maj, 2014

Vonkan: Ok, men då är det inte långt kvar tills du får börja iaf, så härligt att springa nu på sommarn :) Run-bh'n sitter ju väldigt tight, jag har 65F på min och då sitter tuttarna som i ett skruvstäd ;) Men låter inte kul att dom blir varma, har du varit på Åhlens City och provat ut storlek med personalen? Ha det bra tjejen :)
Gilla

Vonkan

Kvinna ·

31 maj, 2014

Japp de har jag men dom vet inte vad dom pratar om de gav mig helt fel storlek från början så jag vill inte gå dit mer har 70g i min run kram på dig gumman
Gilla

Anonym användare

05 jun, 2014

Jättefina! 😀 Längtar tills mina har hängt till sig lite mer 🙂

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem