Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
LittleMom

LittleMom

Kvinna ·

Perthese 380cc 12,7 i bredd sökes

Bröstförstoring

Halloj alla goa tjejer här inne.

Först vill jag bara berätta att ni är helt underbara, alla här inne. Och att dessa sidan är kanon :D

Och nu till frågan, finns någon här inne med Perthese moderete plus profile 380cc med 12,7cm i bröst bredd.

Bar om 440cc för ett tag sedan men tror att jag ångrat mig ang. storleken. Men vet inte. Känner mig super velig och är rädd att dom blir för stora med 440 men älskar som sagt bredden på dem och 380 var den storleken som hade samma bredd. Jag är nog mer den tjejen som kanske vaknar med lite för små än för stora. Vill ju så gärna kunna köpa bh m.m. i vanlig affär, mycket pga att jag aldrig kunnat det.

Kram och tack på förhand :)

4

Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare

Jag har 380cc mp som Tuve lagt in på mig ;-) Har inga bilder i profilen ännu, men ska lägga upp det när jag fixat datorn. Men jag kan säga att jag är jätte nöjd med 380cc mp. Inte för stora inte för små. De är bara 4 veckor.. Jag skulle kunna bära upp större, men detta är mer lagom tycker jag. Är jätte nöjd! :-)
Gilla
LittleMom

LittleMom

Kvinna ·

Jag ska opas den 30e April, håller tummarna på att din dator hinner bli bra :D

Gilla
Pixi

Pixi

Kvinna ·

Jag hakar på här, skulle oxå vilja se bilder på det! LittelMom vilken storlek blev det? Hoppas allt gick bra idag och att du mår bra! Ska bli spännande att höra och förhoppningsvis se bilder sen :)
Gilla
LittleMom

LittleMom

Kvinna ·

Det blev 440 :) frågade tuve direkt när jag träffade honom och han sa att det skulle bli bra och nu efteråt så sa han att det passade bra :D bilder kommer imorgon när jag e hemma vid datorn, går inte från iphonen tyvärr. Smärtan klarar jag, visst känns det som tusan men än så länge är det bra, dock den kvarten efter jag vaknade, 2a gången första gången så vaknade jag en kvart efter op och trodde knappt jag opats haha kändes ingenting, och innan morfinet kom så kändes det men nu är det helt hanterbart :) Kram
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem