Nu Àr FrÄga Kirurgen-sektionen live! VÀlkommen med frÄgor!
Sjörövare profilbild

Sjörövare

Kvinna ·

13 maj, 2012

Perthese 445cc 3 mÄn. *Bilder*

Bröstförstoring

Hej allihopa đŸ™‚

DÄ har brösten Àntligen blivit 3 mÄnader och nu kÀnner jag mig som "vanligt". AlltsÄ jag tÀnker inte pÄ dem lÀngre, de bara finns ;)

Min sambo tog en bild pĂ„ dem i profil, det Ă€r ingen vacker syn enligt mig đŸ˜Ą
Inte en skidbacke i sikte trots mjuka implantat. 
Tycker nÀÀÀstan att jag har mer överpol Ă€n underpol nĂ€r man ser de i profil ocksĂ„, men framifrĂ„n okej. 
Skitsamma egentligen, jag Ă€r jĂ€ttenöjd med dem och Ă€r glad att denna open gick lika bra som förra :) 

Fejklooken fÄr jag nog leva med ;)

Min rippling som jag fick efter nĂ„gra veckor Ă€r kvar, men den har inte blivit vĂ€rre. 
Kan bara kÀnna den tack o lov!

Oj detta blev mycket, jag som bara skulle lĂ€gga in nĂ„gra bilder haha đŸ˜‰

KRAM till er <3

15

Sortera efter

Anonym anvÀndare

13 maj, 2012

De ser jÀttefina ut tycker jag, det har ju bara gÄtt tre mÄnader Ànnu sÄ de kommer nog att sjunka ner lite till, som jag förstÄr pÄ mÄnga hÀr sÄ Àr det vÀl frÄn 6 mÄnader som de börjar bli mogna ordentligt. Tycker du ska vara glad o nöjd!

Gilla

via_dolorosa

Kvinna ·

13 maj, 2012

Bilden frammifrÄn sÀger jag enbar WOW till, skit fina. Men bilden i profil förstÄr jag hur du tÀnker dÄ jag minns det vi pratade om innan din operation, inte riktigt det du var ute efter MEN de Àr snygga ska du veta. Har du kört nÄgot mé bröstband? Sedan kanske det inte Àr en tröst just nu men de kan allt fortsÀta att sjunka tills de fyllt 1Är. Men mjukare mÄste det vÀl ÀndÄ vara Àn innan?

Gilla

Emime

Kvinna ·

13 maj, 2012

VĂ€ldigt fina tycker jag!!! Grattis :)

Gilla

GoldenHeart

Kvinna ·

13 maj, 2012

Skitsnygga!! :D

Gilla

Opticruise

Kvinna ·

13 maj, 2012

Toppenfina! FörstĂ„r ditt missnöje med den uteblivna skidbacken..Men dina bröst Ă€r ju sĂ„ pass "unga" Ă€n sĂ„ mkt kan hĂ€nda.. Men sen kan man ju inte fĂ„ allt hĂ€r i livet,men du fick ett bara heta bobbar iaf😀

Gilla

Anonym anvÀndare

13 maj, 2012

JĂ€ttefina :)
Gilla

Anonym anvÀndare

13 maj, 2012

Verkligen jÀttefina! Blir avis som fan! :D Hehe jag kÀmpar pÄ med mina och har haft bh och bröstband i 8 veckor nu men inget hÀnder... Kanske ocksÄ fÄr leva med "fejklooken"? ;)

Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

13 maj, 2012

Tack snÀlla allihopa :)

Gatina; Tror tyvÀrr de kommer stanna i detta lÀget, eftersom mina andra 270cc som jag hade i 2 Är sÄg exakt likadana ut bara att de var mindre. Men klart jag Àr nöjd o glad ÀndÄ :D VÀrre saker kan man drabbas av :D

Via Dolorosa; Det dÀr bröstbandet tyckte inte kirurgen att jag behövde och jag hÄller med honom, det hade inte blivit bÀttre pÄ mig. AnvÀnde bröstban flitigt vid min första op, men dÀr hÀnde inte ett skit ÀndÄ :P Men som sagt, jag Àr nöjd utan backen ÀndÄ sÄklart :)
Mjukare Àr dem absolut Àn de förra!! Men tror de kommer mjukna Ànnu mer under kommande mÄnader. KÀnner att de fort Àr lite hÄrda ute vid sidorna.

Opticruise;Nej man kan inte fĂ„ allt hĂ€r i livet heheđŸ€­Jag ska egentligen inte klaga för jag har ingen komplikation som jag mĂ„r dĂ„ligt över osv. :)

Doris12; haha jaaa, vem vet. Men noll skidbacke Àr ingen fy skam det heller, det Àr ganska snyggt för det fyller verkligen ut i klÀder om man sÀger sÄ!

Gilla

Malin88

Kvinna ·

13 maj, 2012

Tycker de Àr jÀttefina. Men de kan sjunka fortfarande. Men att du inte har skidbacke beror nog antingen pÄ att dina fickor Àr smÄ sÄ implantaten inte har utrymme att sjunka ner, eller att du har en tajt muskel som hÄller de uppe. AnvÀnde du nÄt bröstband?
Gilla

chili_85

Kvinna ·

13 maj, 2012

JÀtte fina bröst du har!

Gilla

chili_85

Kvinna ·

13 maj, 2012

JÀtte fina bröst du har!

Gilla

sockerpullan

Kvinna ·

13 maj, 2012

Suuuuper snygga! :)
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

15 maj, 2012

Malin88 skrev:
Tycker de Àr jÀttefina. Men de kan sjunka fortfarande. Men att du inte har skidbacke beror nog antingen pÄ att dina fickor Àr smÄ sÄ implantaten inte har utrymme att sjunka ner, eller att du har en tajt muskel som hÄller de uppe. AnvÀnde du nÄt bröstband?

KÀnns som muskeln Àr jÀvligt tight pÄ nÄgot vis.. svÄrt att förklara men det kÀnns sÄ iaf.
Att fickorna skulle vara för smÄ.. tja.. det Àr de kanske ocksÄ haha :P en kombination?!

bröstband anvĂ€nde jag bara vid första open, men det gav inget resultat för fem öre, sĂ„ vi skippade det denna gĂ„ngen. 
KÀnns lite som att det spelar ingen roll ÀndÄ. Mina bröst vill vara bulliga XD

Gilla

Malin88

Kvinna ·

15 maj, 2012

Sjörövare: hehe ja det kan va en kombination :) Men oavsett Àr de snygga. Tyngdlagen kommer göra sitt till slut sÄ dÄ lÀr du fÄ mer skidbacke :)
Gilla

Sjörövare

Kvinna ·

15 maj, 2012

hehe ja sÄ Àr det nog :) ja jag gillar dem sÄ ska egentligen inte klaga :P mmmmh HOPPAS det!!
Gilla
Community

Är du redo att pĂ„börja din resa?

Bli medlem