Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Honungsmåne profilbild

Honungsmåne

Kvinna ·

01 apr, 2013

Perthese 550 ml hp eller 530 ml uhp?

Bröstförstoring

Jag står i valet och kvalet och måste snart bestämma mig om jag ska ha hög profil eller ultra hög profil. Tyvärr kan jag inte se några bilder här än men skulle vilja höra vad ni tycker. Efter fyra graviditeten och hård träning har mina bröst blivit slappa. Jag har c-kupa nu och kirurgen tyckte att jag skulle gå upp i storlek då skulle jag slippa ett lyft. Jag gillar runda bröst men de får gärna vara lite put också :) Någon här som har erfarenhet av uhp?

14

Sortera efter

Taxörat

Kvinna ·

01 apr, 2013

Jag har Allergan 550cc uph. Ger rejält med put. Har  bilder.🤭
Gilla

Epos

Kvinna ·

01 apr, 2013

Hakar på
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

01 apr, 2013

Dem skulle jag vilja se!! :)
Gilla

lillaMia

Kvinna ·

02 apr, 2013

Hänger på
Gilla

Malin88

Kvinna ·

02 apr, 2013

Det skiljer rätt mkt i bredd på de två storlekarna. Så ta det som passar din bröstbredd bäst. När man går upp i profil brukar man behöva gå upp i cc o inte ner. Va har du för bröstbredd?
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

02 apr, 2013

Jag valde mellan samma som dig och valde 530cc uhp. Har12,7 i egen bröstbredd. Är en så länge super nöjd.
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

02 apr, 2013

Jag har 13,2 i bröstbädd, vad hade ni valt då? Synd att jag inte kan se avklädda bilder än :( Måste bestämma mig snarast då de måste beställa två veckor innan.
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

02 apr, 2013

Då hade jag valt 550 hp som är på 13,25 eller bredare om det går. Så det fyller ut dina bröst annars är nig risken att de blir för smala.
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

02 apr, 2013

Kanske ska köra på 580 uhp som är 2 mm bredare än 550 hp Jag vill ju vara på den säkra sidan på att jag fyller ut men vill inte ha enorma bröst.
Gilla

MissFiona

Kvinna ·

02 apr, 2013

Ja, 550cc hp skiljer ändast på bredden och 1 mm på putet. Tar du högre så fyller du ut mer. Men frågan är om din kirurg går med på så pass stora. Ring eller skicka och fråga. Men här finns kanske fler mer kunniga tjejer dom kan hjälpa dig. :-)
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

02 apr, 2013

Nu kunde jag se dina påklädda bilder! Supersnygga!!!!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

02 apr, 2013

hade också kört på 550cc hp. för det finns risk de blir stort mellanrum o de upplevs strutiga om du väljer för smala o samtidigt väldigt putiga implantat.
men fråga om han kan beställa hem 580cc uhp också så kan du få testa på op dagen o bestämma dig då :)
Gilla

Honungsmåne

Kvinna ·

02 apr, 2013

Nu har jag bestämt mig! Det blir 580cc uhp vilket min kirurg tyckte var ett klokt val :)
Gilla

Malin88

Kvinna ·

02 apr, 2013

vad bra du bestämt dig :) också skönt din kirurg tycker det va en bra storlek med
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem