Nyaballonger
Kvinna ·
Phertese 475cc 4 veckor
Igår blev mina bröst 4 veckor.
Tycker fortfarande att dom är lite bulliga men ser mer ut på bilderna. Tyvärr styckade hunden bröstbandet igår.... hm!!
Annars älskar jag dom och är sååå glad🙂
Några tips på bra affärer där man kan köpa bikini och bhar?
Sortera efter

Delvisbakom600cc
/ ·

Nyaballonger
Kvinna ·
Tack tack:)

Nattsudden
Kvinna ·
Grattis tjejen!! Snygga:)
Dom kommer ju hänga till sig mer, men ser verkligen jättefina ut!...
ps...rackarns vovve;)

Nyaballonger
Kvinna ·
ps...rackarns vovve;)
Tack så mycket🙂
Tror också att dom hänger till sig när dom börjar mjukna.
Såg att du opat dig i måndags, hur känns de?

Plutten
Kvinna ·
Sjukt snygga! Du ska vara riktigt nöjd :)

josten
Kvinna ·
Skitsnygga!!

Nyaballonger
Kvinna ·
Sjukt snygga! Du ska vara riktigt nöjd :)
Tack för dina fina ord
Jag är jättenöjd🙂
Hur gick din op?

GoldenHeart
Kvinna ·
Himla snygga bröst!! :) Ja, kanske lite bulliga upptill, men de kommer att rätta till sig när muskeln släpper lite mer :)

Nattsudden
Kvinna ·
ps...rackarns vovve;)
Tack så mycket🙂
Jo det var tuffare med smärtan än jag kunde ana, men nu börjar jag kunna sova längre stunder:) Har skickat bort kille och hund i en vecka så jag får vara själv och återhämta mig lite...För om två veckor kommer familjens nya valp:)
Mina boobisar börjar idag kännas liite mjukare, och känns väldigt lagom på mig, så nu är väl det bara att vänta på att dom hänger till sig....jag är inte bra på att vänta men i detta fallet kan man ju inte göra något;)
Man vill ju rusa ut och köpa bhar till höger och vänster..längtar:)
Skönt att allt gått så bra för dig hittills och igen, grattis till ett par skitsnygga rattar:)

Nyaballonger
Kvinna ·
ps...rackarns vovve;)
Tack så mycket🙂
Jo det var tuffare med smärtan än jag kunde ana, men nu börjar jag kunna sova längre stunder:) Har skickat bort kille och hund i en vecka så jag får vara själv och återhämta mig lite...För om två veckor kommer familjens nya valp:)
Mina boobisar börjar idag kännas liite mjukare, och känns väldigt lagom på mig, så nu är väl det bara att vänta på att dom hänger till sig....jag är inte bra på att vänta men i detta fallet kan man ju inte göra något;)
Man vill ju rusa ut och köpa bhar till höger och vänster..längtar:)
Skönt att allt gått så bra för dig hittills och igen, grattis till ett par skitsnygga rattar:)
Vad skönt att det känns bra. Man får ha ordentligt med tålamod:)
Ja smärtan är inte rolig. Jag sov sov en kratta de första veckorna. Men nu har jag vant mig vid att ligga på rygg.
Haha skönt med lite lugn och ro. Jag kunde inte sitta stil så gick faktiskt en promenad med hunden redan dag 3. Men guuud vad mysigt med valp. Då får du att göra:)

Nyaballonger
Kvinna ·

charlotte22
Kvinna ·
Igår blev mina bröst 4 veckor.
Tycker fortfarande att dom är lite bulliga men ser mer ut på bilderna. Tyvärr styckade hunden bröstbandet igår.... hm!!
Annars älskar jag dom och är sååå glad🙂
Några tips på bra affärer där man kan köpa bikini och bhar?
hej, jag funderar på exakt samma storlek som du, alltså perthese ca 450-480 cc, men jag har bara sett en tjej som fick mindre lyckat resultat med så pass mjuka implantat. Har du lust att skicka en bil på hur dom ser ut så skulle jag bli jätteglad, är ej silvermedlem än så kan ej se dina bilder: [email protected]
Är du mycket nöjd nu då det gått lite tid? hur känns dom mjukhets mässigt? har du känt på några andra implantat på din klinik innan, tex allergans eller mentors? kändes dina perthese mycket mjukare än dom? rekommenderade din kirurg dig hårdare implantat eller tyckte han att perthese va dom bästa implantaten? vore jätte tacksam om du hade tid att svar! :)

Catalina
Kvinna ·
Fina!!! Hur känner du såhär långt med perthese???

annzz
Kvinna ·
Grymt snygga! :)

annzz
Kvinna ·
Grymt snygga! :)