Mallan
Kvinna ·
Planerad op med 590 cc uhp Tuve Mårtensson Citadellkliniken
Hej!
Jag skulle verkligen uppskatta att få lite "feedback" ifrån er tjejer/ kvinnor som gjort bröstförstoring med Mentor implantat 590 cc uhp och gärna av Tuve Mårtensson på Citadellkliniken. Jag har en sådan op inplanerad och är super nyfiken på andras resultat! Jag vill ha stora runda ocg fylliga bröst :)
Idag har jag
strl: 70 a urammade platta bröst efter 3 barn. Väger 51 kg och är 165 cm lång.
Tyvärr kan jag inte se bilder här inne då jag endast är bronsmedlem. Jätte tacksam för svar och kommentarer!
Sortera efter

SevenEleven
Kvinna ·

barbieee
Kvinna ·
Jag har exakt de implantaten och gjorde dem hos tuve förra torsdagen har en c kupa sedan innan så var inte helt platt, Tror de kommer bli jätte snyggt på dig :)

Mallan
Kvinna ·
Tack för ditt svar! :)
Skönt och lättande att höra, synd att jag inte kan se bilder bara :(
Hur pass små var dina innan op? Jag är heeelt platt. Känns de tillräckligt stora? Är de runda? Jag är lite orolig för att få för "smala" bröst.

Mallan
Kvinna ·
Tack för svaret! :)
Du verkar ändå ha haft rätt stora innan (tänker din c- kupa kontra min obefintliga kupa ;)
Jag vill absolut inte känna efter 2 år att jaha, jag skulle tagit större, samtidgt som jag inte vill se ut som två bröst bara haha ;)

SevenEleven
Kvinna ·

Kiwi
Kvinna ·
Jag är jätte nöjd med mina "Tuvebröst", la in 590uhp och resultatet blev kanon :) Mina blev 4 veckor i måndag :) Tuve är grym!