Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Majsan profilbild

Majsan

Kvinna ·

16 apr, 2017

Planerar bukplastik höst/vinter 2017/2018, någon som planerar samma

Bukplastik

Hej! Jag planerar att göra en stor bukplastik i höst/vinter 2017. Senast typ februari 2018. Tycker det känns bra att ha tid på mig att bestämma klinik, kirurg samt bli bekant med folk här på pof. Önskar följa upp med andra som tänkt göra bukplastik. Jag har även ett navelbråck som behöver åtgärdas i samband med bukplastiken.

19

Sortera efter

Miss_C

Kvinna ·

17 apr, 2017

Hej! Jag planerar också bukplastik vintern 2018. Ska göra bröstförstoring innan. Gör min i Polen. Ingenting är bokat än men snart så :)
Gilla

Smillatjejen

Kvinna ·

17 apr, 2017

Hej! Jag har min Bukplastik inbokad 11 dec, lång tid kvar, men då jag är lärare passar det bäst att bli sjukskriven 2 veckor och sen ha mitt jullov att återhämta mig fr op :) kommer även att transplantera en del fett till mina implantat för att få ett snyggare resultat efter min bröstop förra året. Ibland är jag dock inte hundra på att jag ska göra detta.. men jag har tid att tänka och måste nog bara ta mig igenom det ;) Jag var uppe hos min plastikkirurg Magnus Hober på Improva i torsdags och visade mina bröst samt konsulterade kring Bukplastik!
Gilla

Miss_C

Kvinna ·

17 apr, 2017

Hej! Är lite nyfiken vad kirurgen sagt till er om vikt och bmi? Då jag ligger över mitt bmi måste jag gå ner några kilo innan dom ens vill göra en bukplastik...
Gilla

Miss_C

Kvinna ·

17 apr, 2017

Miss_C skrev:

Hej!
Jag planerar också bukplastik vintern 2017.
Ska göra bröstförstoring innan. Gör min i Polen. Ingenting är bokat än men snart så :)

Gilla

Majsan

Kvinna ·

17 apr, 2017