Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Anielle profilbild

Anielle

Kvinna ·

08 okt, 2012

Platikkirurgene

Kliniker i norden
Någon här som har erfarenhet av plastikkirurgene i Oslo? Har kollar runt lite och de verkar vara billigast och det blir även närmast för mig att åka.
Det kanske även finns fler bra kliniker i just Oslo. Om någon har info och erfarenhet måste ni berätta för mig! :)

Sortera efter

 profilbild

Jhalie

Kvinna ·

08 okt, 2012

hej. jag opererade mig där i lördags, stor bukplastik och bröstförstoring. jag har bara positivt att säga om det. personalen var hur gulliga som helst och jag är än så länge supernöjd med det resultat jag kan se!!
Gilla
 profilbild

Anielle

Kvinna ·

08 okt, 2012

Vad skönt att höra! Det verkar som att de är bra det lilla jag läst och hört i alla fall 
Gilla
 profilbild

LillaMy89

Kvinna ·

24 dec, 2012

Jag ska operera mig där 9/1-2013 :) ska göra ankarlyft och förstoring
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem