Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Plötsligt händer det! *bild* 300/325 cc En vecka senare

Bröstförstoring

Ignorera de svullna bröstvårtorna. Men så här ser alltså pattarna ut efter en vecka. Jag är i chock över hur bra det börjar se ut. Än så länge 100 % nöjd med storleken. För de flesta på detta forum räknas de säkert som "små, men för mig som innan knappt hade några bröst känns de stora :')

22

Sortera efter

Vonkan

Vonkan

Kvinna ·

Grymt snygga gumman passar verkligen dig å din kropp stort grattis kram
Gilla
Hanna_ceo

Hanna_ceo

Kvinna ·

Så himla fina! Grattis ☀️
Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Tack så jättemycket!, känns helt sjukt att se en bild på sina egna bröst och för en gångs skull inte behöva skämmas!
Gilla
Bombini

Bombini

Kvinna ·

Jättefina! :D

Gilla
knasen91

knasen91

Kvinna ·

Superfint! Tkr storleken ser jättebra ut, jag tkr mina 375 är jättestora i verkligheten haha... Så jag kan inte föreställa mig större implantat :D
Gilla
Vkac

Vkac

Kvinna ·

Verkligen supersnygga redan! Storleken ser ut att passa dig perfekt, stort GRATTIS!!!!
Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Tusen tack alla! Känns obeskrivligt bra än så länge :)
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Ser riktigt fint ut! :)

Gilla
Fitness

Fitness

Kvinna ·

Suuuperfina!Grattis! 👍

Gilla
Sneckan70

Sneckan70

Kvinna ·

Superfina...Ser själv fram emot när det blir min tur. Dock blir mina gjorda på Citadellkliniken.

Gilla
sui

sui

Kvinna ·

Ååh vad dom blivit snygga! Storleken är ju helt perfekt och formen på dom också! Dom där i en trekantsbikini, grrr ;D
Gilla
Omegastar

Omegastar

Kvinna ·

Kanonsnyggt! Helt perfekt! Får jag liknande resultat blir jag supernöjd! 👍

Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Tusen tack sui! Ja nu ser man för ej gångs skull framemot beachen ;D
Gilla
saraaersoet

saraaersoet

Kvinna ·

Grymt snygga! Hoppas på fler bilder framöver som uppföljning :D
Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Tack snälla! Ja det ska bli spännande att se förändringarna. Känns som att det hänt mycket bara efter en vecka :)
Gilla
Zinya

Zinya

Kvinna ·

Vackra :)
Gilla
Rubyw

Rubyw

Kvinna ·

Åh ni är bäst! Vilken självförtroendeboost detta blev :) Jag som varit så nervös för att ladda upp bilder
Gilla
Asirnas

Asirnas

Kvinna ·

Rubyw skrev:
Åh ni är bäst! Vilken självförtroendeboost detta blev :) Jag som varit så nervös för att ladda upp bilder

Tycker verkligen att du ska vara riktigt nöjd! Ser redan väldigt naturligt ut och kommer säkerligen bli ännu finare med tiden :)

Gilla
Bells93

Bells93

Kvinna ·

WOHOOO, ÄNTLIGEN BILD!! :D Dom blev aaaaassnygga juuu! Så kul att vi har gjort så lika implantat! Nu ser jag fram emot uppföljningen! :D Stort grattis!!
Gilla
Hjärtat3

Hjärtat3

Kvinna ·

Jättefina!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem