Delvisbakom600cc
/ ·
Premiär 01/11-2012- Första "nakna" bröstbilderna.
2,5 mån sen man opererade sig och från att ha i början stort mellanrum, oro på grund av det.. Men läkningen har gått hur bra som helst!
Inga komplikationer eller dylikt, såååå är jätte nöjd :)!
Mellanrummet blev mindre och hamnade där jag ville ha det så kan inte klaga:)
Visst hade mellanrummet fortsatt varit brett så hade jag inte varit besviken för det, inget fel med mellanrum:)!
Men nu har jag vågat och ta en bild på vännerna, puuuuuhhh nervöst...
camen är inte den bästa och för att få till en vinkel så att skuggorna osv blir bra... men den duger:D haha...
sååååå vad tycker ni:) Är sj som sagt super nöjd:D
Update: Har lagt till en till bild, lite från sidan...
hehe postionen gör att dem ser lite ojämna ut:P hihi...
Men men.... :D
Sortera efter

Rosamoln
Kvinna ·

Delvisbakom600cc
/ ·
tack underbara du:)

Fröken Frida
Kvinna ·
Jätte fina :) Grattis!!!!!

GoldenHeart
Kvinna ·
Tycker att de ser jättesnygga ut! :)

Delvisbakom600cc
/ ·

Pumagirl
Kvinna ·
Ser jätte fint ut =)

lalle
Kvinna ·
ser inte ut som 600cc bara 300 men dom är super fina :D

Delvisbakom600cc
/ ·
eeeeeyyyyy :O
kanske borde ha valt 1200 cc vardera, lol

Sjörövare
Kvinna ·
Verkligen jättefina! Sånna önskar jag mig :D

Opticruise
Kvinna ·
Fin form ,passa dig toppen ,men shit är det 600,blir orolig jag vill ju ha STORA bröst och tänkte lägga i 600.. Skumt hur det kan se så olika ut från person till person,men du är inte pinsmal eller? jag är lite kurvig och då får man väl lägga på en del förstår jag.. Men dom passa toppen på dig du ska vara nöjd :D

Delvisbakom600cc
/ ·
Hehe de flesta på forumet är ju vääääldigt smala så kanske därför dem ser större ut hehe...
Och nej jag är inte pinnsmal ( tack gode gud) Enligt vissa så ser jag tydligen sååå normal ut i kroppsbyggnaden och att jag inte ska gå ner i vikt....
Men just nu tränar jag hårt .... morgon promenad varje morgon, gymmet 5-6 gg i veckan... Så just nu väger jag 72 kg och ska ner till 65 kg typ .... inte mindre i alla falll... Musklerna väger ju mer än fett och är ute efter slimmade starka muskler:)
Och så äter jag inte: pasta,postatis,ris,vetemjöl :) Så här ska man bli "deffad" haha :)
Sen är jag även 172 cm och det är 12 cm skillnad så 600 på dig opt kommer säkert se STORT ut .....
Jag kommer någon gång i framtiden skaffa större ungefär 850 cc, tyvärr så var 600 som var maximala som jag fick in.. hade inte så mkt "löshud" eller vad man ska säga:P
Men samtidigt så är storleken som man har nu maximala för jobbet :P dem är ibland ivägen på jobbet... Har S på linnen ( för att sitta fint om magen, men nu är dem små, till och M är smått så helst L över brösten :P
Och nu 70 I på bh ... hm...
för och nackedelar :D hahah
Men dem ser faktist större ut i verkligheten:P Så färgerna lurar en del märker ja:P kollade på brösten i spegeln och dem ser mkt större ut än på bilden:P
Men men :D Är suuper nöjd annars ...
stort men ändå smälter in, perfect :) Samt får lätt till en snygg klyfta , såå me happy:)

Rosamoln
Kvinna ·
ser inte ut som 600cc bara 300 men dom är super fina :D
Haha tycker du? Nej det gör dem absolut inte! Har sagt det förr, ibland känns det som ni alla här inne är storleksblinda och behöver en reality check;) Fråga mig som fortfarande står med bägge benen på jorden;)

Rosamoln
Kvinna ·
eeeeeyyyyy :O
kanske borde ha valt 1200 cc vardera, lol
tror du det räcker🤭

Delvisbakom600cc
/ ·
Haha jadu 😈🤭

Delvisbakom600cc
/ ·
såååååå 2 bilder istället för 1 :)

Malin88
Kvinna ·

Rosamoln
Kvinna ·
Yes! Där ser man som sagt att de stooora och fina:)

Opticruise
Kvinna ·
Nu såg dom betydligt större ut 👍

Tösan
Kvinna ·
Jättefina och jag som fick se båda bilderna dsamtidigt tycker definitivt inte att de ser små ut 😀

MiNiMiNi
Kvinna ·
Sjukt fina Delvisbakom600cc.. passar dig perferkt! Va roligt!!! <3 grattis
Ja men det var väl på tiden;) Hihi. Du tjejen super fiiiiint:) Jag är en av dem som gillar mellanrum;) Nu är det bara och bomba oss med bilder;)