Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
annalotta profilbild

annalotta

Kvinna ·

22 apr, 2014

Hej!

Vill göra Ipl och undrar vart gör jag detta billigast?

några salonger man ska passa sej för?

Någon som är nöjd/missnöjd?

Vart är dom bäst på detta? :-)

Sortera efter

 profilbild

AnifareS

Kvinna ·

22 apr, 2014

Hakar på här:)
Gilla
 profilbild

Sednem

Kvinna ·

22 apr, 2014

Följer
Gilla
 profilbild

annalotta

Kvinna ·

01 maj, 2014

Kom dåligt med svar tjejer :P

Jag har illafall hört mej för lite och det verkar ganska dyrt men man kantydligen få paketpris på ganska många ställen. Jag fick priset 1500 för bikinlinijen + armhålor men man måste ju göra detta typ sju gånger också så det blir ju några 1000-lappar. Jag har inte bestämmt mej än.

Gilla
 profilbild

annalotta

Kvinna ·

09 maj, 2014

Jag har vart inne där och tittat! Vilket bra pris du fick :-) Gjorde det ont?
Gilla
 profilbild

annalotta

Kvinna ·

09 maj, 2014

Ok va bra! Ska kika. Har du gjort alla dina behandlar? :)
Gilla
 profilbild

Sommarflickan_86

Kvinna ·

14 maj, 2014

Hej!

Jag köpte IPL-behandling via GroupOn, betalade ca 3000 kr totalt för 6 behandlingstillfällen, och då får man välja två områden på kroppen att behandla. Går på http://www.turningbeautyclinic.se i Malmö, rekommenderas varmt!
 
De områden jag valde skulle egenligen kosta 2500 per behandlingstillfälle, så jag sparade mycket :-)
 
Igår gjorde jag min fjärde behandling, och mer än hälften av håret är borta.
Jag tycker att det sticker till lite, men det kvalificerar inte som smärta ;-)
Gilla
 profilbild

Anonym användare

22 maj, 2014

Verkar som om det här med IPL funkar olika bra för alla men i alla fall jag har provat IPL (under armarna) under ett års tid och för mig funkade det inte alls. Jag skulle köra riktig laser istället för IPL om jag vore du.

Gilla
 profilbild

Fjäder

Kvinna ·

26 maj, 2014

Också nyfiken, skulle vilja ta armhålorna. Tänk att få ha slät och len hud där! 😉

Gilla
 profilbild

Sommarflickan_86

Kvinna ·

26 maj, 2014

Jag har kört 3 behandlingar i armhålorna och har knappt hälften av håret kvar. Nu fick jag sluta pga ärren från bröst-op'n, men jag är väldigt nöjd med det resultatet ändå ;-)
Gilla
 profilbild

AnifareS

Kvinna ·

26 maj, 2014

Varför pga ärren? Jag har med mina där å jag epilerar som det är nu ca 1 gg i veckan. Vore skönt att slippa men måste man ändå avbryta pga det så..? Vad var orsaken?
Gilla
 profilbild

Sommarflickan_86

Kvinna ·

26 maj, 2014

AnifareS skrev:
Varför pga ärren? Jag har med mina där å jag epilerar som det är nu ca 1 gg i veckan. Vore skönt att slippa men måste man ändå avbryta pga det så..? Vad var orsaken?

Jag opererades för knappt tre veckor sedan och ärren i armhålorna är inte redo för mer IPL just nu ;-)

Ska fortsätta om ett tag tänkte jag, har nästa tid bokad i juli och känns allt bra så forsätter jag då.

Gilla
 profilbild

annalotta

Kvinna ·

26 maj, 2014

Åh va skönt att slippa raka sej under armarna :) ska ta tag i det här nu. Synd att det är så dyrt! väntar på e bra deal

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem