Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
jullis profilbild

jullis

Kvinna ·

21 sep, 2015

Prisskillnad på 5000:-, ArtClinic & Citadell

Bukplastik

Hej

Nu har jag vart på konsultaton hos både ArtClinic (Mölndal) & Citadellkliniken (Landskrona) och är lite nyfiken hur de kan skilja 5000:-. Båda har sagt full bukplastik och fettsuga höfterna för att få en finare form. Enda lilla skillnaden är att på Citadell så sall han fettsuga lite framtill också. Känns som det är stor skillnad på priset för det lilla.

Kan man med och fråga kliniken vad skillnaden på priset är?

9

Sortera efter

Gol1

Kvinna ·

21 sep, 2015

Det är privata kliniker som går helt efter sin egen policy. Det kan skilja väldigt mycket mer än så. Inget konstigt alls i mina öron. Det är som att du skulle ifrågasätta varför en frisör tar 1800 och en annan 500. De bestämmer sina egna priser. 5000 är ingenting i dessa sammanhang i prisskillnad.
Gilla

Gol1

Kvinna ·

21 sep, 2015

Jag kunde fått min operation 15000 billigare. Men jag gick på det som kändes bäst och verka mest seriöst. Samt de som hade ett bra rykte.
Gilla

jullis

Kvinna ·

21 sep, 2015

Lite så jag tänker med att man kan ju inte fråga varför en Mercedez är dyrare än en Volvo, var mest nyfiken om det var ngt som man kunde peka på. Och visst så är 5000:- ingen stor summa i det stora hela. Lutar åt Citadellkliniken och Tuve!

Gilla

Tuttfräs

Kvinna ·

21 sep, 2015

Sthlm och Göteborg har dyrare priser än andra städer. Så inte konstigt om ArtClinic som ligger i Gbg är dyrare än Kliniken i Landskrona.
Gilla

katarina100

Kvinna ·

02 okt, 2015

jullis skrev:

Hej

Nu har jag vart på konsultaton hos både ArtClinic (Mölndal) & Citadellkliniken (Landskrona) och är lite nyfiken hur de kan skilja 5000:-. Båda har sagt full bukplastik och fettsuga höfterna för att få en finare form. Enda lilla skillnaden är att på Citadell så sall han fettsuga lite framtill också. Känns som det är stor skillnad på priset för det lilla.

Kan man med och fråga kliniken vad skillnaden på priset är?

Vilka priser fick du av respektive? /nyfiken här
Gilla

jullis

Kvinna ·

02 okt, 2015

På ArtClinic 64500:- och Citadellkliniken, Landskrona 70000;-. Men som sagt så säger min magkänsla Citadellkliniken!

Gilla

katarina100

Kvinna ·

02 okt, 2015

Ok...jag betalade 70 000 och då fick jag lite rabatt sa hon.... Jaja...men korrigering o återbesök ingår. Samt att man fick 1 övernattning med all hjälp som behövs.,Helena är ocksåväldigt snabb på att svara på frågor efteråt...för det har man många. Sedan tror jag stt Helena fettsuger "där det behövs" och det ingår liksom!! Då blir det ett tufft val för dig! Gbg är billigare o ligger ju nära. Har dock aldrig pratat med någon här som fått sin buk opad av Per. Hade varit kul att se resultatet! Fråga mig gärna om Helena! Jag fick också goda råd innan jag valde...
Gilla

jullis

Kvinna ·

02 okt, 2015

Ja, Tuve sa att jag också fick 1000.- rabatt. Tuve fettsuger också där det behövs. Göteborg är såklart närmast men ändå säger magkänslan efter beökt båda att Citadell ligger bättre tll pga bemötande osv...

Gilla

katarina100

Kvinna ·

02 okt, 2015

Ja...förstår hur du tänker!! Det verkar som om allt ingår på Citadell kanske....men det är ju svårt att veta. Du kanske skall fråga varför det skiljer i pris? Bara på kul..., Du får säkert bra svar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem