jullis
Kvinna ·
21 sep, 2015
Prisskillnad på 5000:-, ArtClinic & Citadell
BukplastikHej
Nu har jag vart på konsultaton hos både ArtClinic (Mölndal) & Citadellkliniken (Landskrona) och är lite nyfiken hur de kan skilja 5000:-. Båda har sagt full bukplastik och fettsuga höfterna för att få en finare form. Enda lilla skillnaden är att på Citadell så sall han fettsuga lite framtill också. Känns som det är stor skillnad på priset för det lilla.
Kan man med och fråga kliniken vad skillnaden på priset är?
Sortera efter
Gol1
Kvinna ·
21 sep, 2015
Gol1
Kvinna ·
21 sep, 2015
jullis
Kvinna ·
21 sep, 2015
Lite så jag tänker med att man kan ju inte fråga varför en Mercedez är dyrare än en Volvo, var mest nyfiken om det var ngt som man kunde peka på. Och visst så är 5000:- ingen stor summa i det stora hela. Lutar åt Citadellkliniken och Tuve!
Tuttfräs
Kvinna ·
21 sep, 2015
katarina100
Kvinna ·
02 okt, 2015
Hej
Nu har jag vart på konsultaton hos både ArtClinic (Mölndal) & Citadellkliniken (Landskrona) och är lite nyfiken hur de kan skilja 5000:-. Båda har sagt full bukplastik och fettsuga höfterna för att få en finare form. Enda lilla skillnaden är att på Citadell så sall han fettsuga lite framtill också. Känns som det är stor skillnad på priset för det lilla.
Kan man med och fråga kliniken vad skillnaden på priset är?
jullis
Kvinna ·
02 okt, 2015
På ArtClinic 64500:- och Citadellkliniken, Landskrona 70000;-. Men som sagt så säger min magkänsla Citadellkliniken!
katarina100
Kvinna ·
02 okt, 2015
jullis
Kvinna ·
02 okt, 2015
Ja, Tuve sa att jag också fick 1000.- rabatt. Tuve fettsuger också där det behövs. Göteborg är såklart närmast men ändå säger magkänslan efter beökt båda att Citadell ligger bättre tll pga bemötande osv...
katarina100
Kvinna ·
02 okt, 2015