Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sommarställe
Kvinna ·
07 maj, 2026
Profilio Structura - Någon som provat, vad tyckte ni?
InjektionsbehandlingarHej,
Funderat på Profilio Structura ett tag för att få tillbaka lite volym i ansiktet. På sikt blir det deep plane ansiktslyft för min del men vill gärna vänta med det några år. Tänkte höra om några av er fått structura, inledande injektion eller som det är tänkt, flera. Väldigt intresserad av att höra vad ni tycker. Återfick ni någon volym? Blev det som ni föreställt er innan? Blev ni nöjda med resultatet? Fick ni blåmärken och/eller små klumpar inledningsvis? Annat som kan vara bra att veta från er upplevelse.
Sortera efter
Hasismankis
Kvinna ·
07 maj, 2026
Gilla
Undrar också detta.