Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Sommarställe profilbild

Sommarställe

Kvinna ·

07 maj, 2026

Profilio Structura - Någon som provat, vad tyckte ni?

Injektionsbehandlingar

Hej,


Funderat på Profilio Structura ett tag för att få tillbaka lite volym i ansiktet. På sikt blir det deep plane ansiktslyft för min del men vill gärna vänta med det några år. Tänkte höra om några av er fått structura, inledande injektion eller som det är tänkt, flera. Väldigt intresserad av att höra vad ni tycker. Återfick ni någon volym? Blev det som ni föreställt er innan? Blev ni nöjda med resultatet? Fick ni blåmärken och/eller små klumpar inledningsvis? Annat som kan vara bra att veta från er upplevelse.

Sortera efter

 profilbild

Hasismankis

Kvinna ·

07 maj, 2026

Undrar också detta.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem