Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
cupcake

cupcake

Kvinna ·

PROFORMA återbesök 23/6 rippling

Bröstförstoring

Hej!

Ska på återbesök hos Calle nu på torsdag. Jag har lite rippling i klyftan. Den syns mer eller mindre beroende på vilken Bh jag haft o hur jag sovit (?). Vissa dagar är det nästan helt borta.

Det är mest på vänster bröst. Några tips inför mitt återbesök? Vad kan jag begära för åtgärd? Finns någon?

Allt är välkommet!

5

Sortera efter

cupcake

cupcake

Kvinna ·

Någon som har tips? Någon med rippling? Åtgärd? Rippling/ korr. på Proforma (Calle)?

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Håller tummarna för att allt ska gå bra=)  inge roligt när man inte är nöjd sitter i samma båt men med en massa andra saker.

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Att byta till SLÄTA implantat kan hjälpa. :) Jag ska ha släta för jag vill verkligen minska risken för synlig rippling så mycket det bara går. Men tyvärr är Calle rätt emot släta vad jag hört... :(

Gilla
R3kan

R3kan

Kvinna ·

Att flytta bak är väl enda alternativet. Calle är ju som ovan sagt inte så förtjust i släta.
Gilla
CrownJewel

CrownJewel

Kvinna ·

Hej! Jag har släta,runda implantat men har grymt mycket rippling endå,jag tror att mina är för mjuka. Har också hört att om man är jätte tunn som jag så kan man lägga implantatet HELT bakom muskeln,då täcker bröstmuskeln hela imp.

Min rippling syns i klyftan när jag går bla och på sidorna när jag bara står still. Inte kul. Ska på konsultationer nu i höst och höra vad olika läkare har att säga om detta problem. Kram

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem