kiss
Kvinna ·
Räcker det med 615cc?
Ska byta mina 450cc moderate plus i aug/sep Och vi har kommit fram till 615cc extra hög och funderar på Om det räcker! Har tillslut fått med läkaren på att ha 14,0 i bredd då han inte ville Lägga in bredare än Vad jag hade dvs 13,7. Och är mest ute efter putet, har 13,7 bredd å 4,1 i put nu! Å 615cc kommer ha 14,0 och 6,5 i put Vad tror ni? Blir det skillnad? Tjatar om detta men blir galen ju hehe
Sortera efter

via_dolorosa
Kvinna ·
OMG! Haha OM det blir skillnad!? Skojjar du 🤭 Över 2cm mer i put kommer bli en jätte skillnad juh... 😎 Och att dömma av din vikt och längd kommer det bli två stora bomber :P Vad är du ute efter för resultat? Jag tittade på din bild nu också, de är ju skit fina, har ingen som helst förståelse för varför du vill öka dem? Men smaken är som baken ;)
Gilla

kiss
Kvinna ·
Ser mkt större ut på bilden på håll!
För som sagt längd slukar en hel del å har breda höfter!
Blev inte nöjd då jag skulle haft hög profil å coh 2
Men av ngn anledning fick jag moderate + och coh 1
Så känns som de e platta å för mjuka! Alla säger ju 200cc
I ökning minst för få tydlig skillnad! ? Men ändrar ju profil nu me
Så räcker kanske! Jag vill ha stora! :)
Gilla

kiss
Kvinna ·
Förresten: dina är jätte fina!
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Det är inte mängden cc som är avgörande, det är cm. Du kan ta något som är 2,4cm långt och lägga framför sina bröst för att uppskatta ökningen. Jag tar ett exempel. jag hade tidigare 475 o 858cc anatomsiska och bytte dem tll 600 o 650cc runda. Mitt mål var inte att öka i volym utan jag ville behålla bredd och put och då var det dessa som passade bäst. Jag fick behålla bredden men gich tyvärr ner något på putet men volymen ökade. Tack föresten för komplimangen :) Så vad är det för ökning du vill ha, en mindre att du märker det eller en "extrem". Jag jömnflr även mig själv till dig och su är 171/55 och ja längd slukar cc men du har en låg vikt. Jag däremot är 176/77. :) Men vill du gå på de stora ska du absolut göra det bara du vet vad du vill ha så det blir rätt denna gång :)
Gilla

kiss
Kvinna ·
Tack för hjälpen! Så svårt att veta hur det blir! Försökte
Hålla en linjal å se hur mkt det blir! Ngt annat tips?
Vill ju få mer form upp till, så 14,0 i bredd va Max, för tycker det
E fint när det går ut lite på sidorna! Å mer put vill jag ha!
Hade 310cc innan å tyckte om de bättre pga den höga
Profilen! Vill inte ha extrema bröst! Men vill se en tydlig skillnad.
Gått upp lite väger 58kg å lägger sig där det brukar på tjejer!
Låter mkt me 615cc men folk tror mig inte när jag säger jag är opad nu!
Med kläder ser de inte stort ut! La upp en bild precis me tshirt!
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Det här med bröst är en vetenskap. Hur brösten uppfattas av andra beror även mycket på klädvalet. Större kläder och mindre åtsittande förminskar brösten massvis, däremot urringat och tajt förtorar dem enormt. Gör ristestet också :) Se till att dett bygger 2,4cm. Breda bröst är sjukt snyggt enligt mig också :P Du kommer se tudlig skillnad av att öka på hälften av de där cm:etrana. Men du kommer troligen inte se ut som en porrskådis med +2,4 heller men du kommer troligen få väldigt stora bröst :) Och ändå kommer folk högst troligt inte tro på att du é oppad i vissa kläder ;) Jag tycker inte 615cc låter mycket så länge du kommer få ditt önskade resultat, lätt att bli storleksblind och ivrig o dras med i storlekshets. Själv var jag inne på 800cc ett tag och jag är SÅÅÅ GLAD att jag inte valde det, hade lätt kunnat bära upp dem men det är inget jag hade trivts med om 10år.
Gilla

kiss
Kvinna ·
Förs va jag rädd de skulle bli för liten skillnad,
Men nu e jag rädd det blir för stor ju?
Vill ju ha tydlig skillnad då mina är "platta" nu!
Annars e det ju ingen idé att opa sig!
Men vill ju inte bli jättekvinna heller! Svårt!
Provade ristestet men tyckte de inte blev så stort!
Men beställde fel bh en gång, som förstorar upp till 2kup/stlk
Å med den ser det fult ut! Jättestort fast blir ju klumpigt
Och änna bröst på bröst! Så hoppas de inte blir så stora!?
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Ja, det är ett viktigt beslut att fatta så du blir nöjd! Jag vill inte avskräcka dig ifrån 600 klassen eller råda dig heller. Det är en sak du måste avgöra helt på egen hand för enbart DU vet vad som i slutändad blir det bästa för dig. När du gjorde ristestet, byggde du ut enbart putat med ca 2,5cm?
Gilla

kiss
Kvinna ·
Ja klart jag själv som ska komma fram till det, men
Som sagt så svårt att veta hur det blir!
Kan ju ta 560cc oxå men bredden blir istället 2mm mindre
Än bad jag har nu, å vill ju ha bredare!
Jag la ris i en påse så det blev ca 14cm brett å 2,5 högt
Vet ej om det blir rätt men?
Vill ju som sagt ha skillnad! Men inte så dom det blir med bh som
Ökar 2st! :/
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Så länge du bygger ut med 2,5cm så ska det ge en uppfattning om ökningen :) Det där med bredden förstår jag dig till fullo, i mina ögon så är nämligen bredden viktigare än putet. I min sista opp gick jag faktiskt ner på outet fast att jag inte önskade detta men jag fick behålla bredden. Hade jag inte valt att gå ner lite hade putet istället ökat med ca 1cm och jag hade behövt byta märke till Allergan vilket hade blivit syrare också. Finns det inget mellan thing mellan dessa storlekar? Finns det inget annat allternativ som har 14 i bredd?
Gilla

Anonym användare
Tror du kommer uppleva stor skillnad med en ökning till 615.. :P Jag har nyligen ökat 1 cm i bredd men samma put som tidigare. Tycker hela brösten upplevs som större tack vare bredden.
Gilla

Flisan69
Kvinna ·
Tror att du kommer känna en skillnad. Blir nog fint på dig som är lång.
Ingen expert men tror att 600 på dig motsvarar mina 450 på mig som är ett huvud kortare.
Hur som blir de absolut inte för små!
Gilla

kiss
Kvinna ·
Tack för hjälpen! Via_dolorosa: hur mkt dyrare ungefär e allergan? Min läkare sa inte ngt alls om det!
Flisan69 nu e jag inte rädd att de ska bli gör små utan för stora? Jättesvårt detta!
Gilla

via_dolorosa
Kvinna ·
Det är enbart hos vissa läkare man får betala extra för ex. Allergan. De är inga dyrare implantat men många använder sig mer av Mentor och har kanske bättre pris. Minns inte längre om det var 5 eller 10.000kr extra jag skulle ha fått betala.
Gilla