Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lienka

Lienka

Kvinna ·

RÅD! 275cc mx ??

Bröstförstoring

Hej!

Ni som har haft a-kupa innan och opererat in 275cc mx bakom muskeln, blev ni nöjda även om det inte är så mycket cc, kände ni att ni fick det där lilla extra o även lite klyfta?

Jag var förra veckan på konsultationstid hos dr cosmo.

Han tyckte att 300cc passade mig men jag kände att det var för stort.. blev mer sugen 275cc.

Jag har 12.3 bröstbredd, har i bh 75/A, är nöjd med formen och jag vill inte ha märkbart större bröst, men mer volym och en liten klyfta.

Finns det nån som tog 300/320 cc och sen ångrat att du inte tagit mindre, för du kände det blev för stort?

Och sen en till fråga, vad är det för skillnad mellan mx och mp, är det "toppigheten"?

Lite dumma frågor kanske men jag är en riktig nybörjare på det här med implantat...  

7

Sortera efter

Lilla Anna 78

Lilla Anna 78

Kvinna ·

Hej jag var på konsultation igår :o)

Jag var inställd på 250cc, fick prova 300 det kändes enormt stort ;o) Peter tyckte att eftersom jag ska lägga bakom muskel så blir 260cc lagom till min kropp. Tror att det kommer att bli jättebra....

Kram!

Gilla
Kajsan

Kajsan

Kvinna ·

Jag har opererat in 300/325 cc (olika stora bröst) och är jättenöjd. Ingen har märkt något (förutom min man så klart) och det ser verkligen naturligt ut. Skulle väl säga att det ser ut ungefär som en liten c-kupa i naket tillstånd men bh-storleken brukar bli större med sillisar så jag har nu 70D. Det är projektionen som skiljer mellan mx och mp. Jag har mentor och deras mp motsvarar partheses mx ungefär. 

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Längst ner i vänstra spalten kan du klicka o få fram alla mått o projektioner som passar dig  tx o mx är lägsta  mp är mellan  övr är högre profiler.

http://www.citadellkliniken.com/operationer_broest_foerstoring.php

Gilla
Anonym användare

Anonym användare