Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lienka

Lienka

Kvinna ·

RÅD! 275cc mx ??

Bröstförstoring

Hej!

Ni som har haft a-kupa innan och opererat in 275cc mx bakom muskeln, blev ni nöjda även om det inte är så mycket cc, kände ni att ni fick det där lilla extra o även lite klyfta?

Jag var förra veckan på konsultationstid hos dr cosmo.

Han tyckte att 300cc passade mig men jag kände att det var för stort.. blev mer sugen 275cc.

Jag har 12.3 bröstbredd, har i bh 75/A, är nöjd med formen och jag vill inte ha märkbart större bröst, men mer volym och en liten klyfta.

Finns det nån som tog 300/320 cc och sen ångrat att du inte tagit mindre, för du kände det blev för stort?

Och sen en till fråga, vad är det för skillnad mellan mx och mp, är det "toppigheten"?

Lite dumma frågor kanske men jag är en riktig nybörjare på det här med implantat...  

7

Sortera efter

Lilla Anna 78

Lilla Anna 78

Kvinna ·

Hej jag var på konsultation igår :o)

Jag var inställd på 250cc, fick prova 300 det kändes enormt stort ;o) Peter tyckte att eftersom jag ska lägga bakom muskel så blir 260cc lagom till min kropp. Tror att det kommer att bli jättebra....

Kram!

Gilla
Kajsan

Kajsan

Kvinna ·

Jag har opererat in 300/325 cc (olika stora bröst) och är jättenöjd. Ingen har märkt något (förutom min man så klart) och det ser verkligen naturligt ut. Skulle väl säga att det ser ut ungefär som en liten c-kupa i naket tillstånd men bh-storleken brukar bli större med sillisar så jag har nu 70D. Det är projektionen som skiljer mellan mx och mp. Jag har mentor och deras mp motsvarar partheses mx ungefär. 

Gilla
tinkerbell1

tinkerbell1

Kvinna ·

Längst ner i vänstra spalten kan du klicka o få fram alla mått o projektioner som passar dig  tx o mx är lägsta  mp är mellan  övr är högre profiler.

http://www.citadellkliniken.com/operationer_broest_foerstoring.php

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Hittade detta implantat här på POF som jag blev väldigt intresserad av: Perthese Sensitive BMX, Runda, Moderate Profil, 375 cc. BMX, verkar vara nåt mellanting mellan tx och mx?? (Är ute efter bredden fast dock inte allt för stor cc och för iögonfallande... bredd 137 och put 44)

Gilla
Lienka

Lienka

Kvinna ·

Tack för era svar!!

Nu hajar jag allt det där tx mx mp - snacket 🙂

Jag kollade den tabellen som du tipsade om Tinkerbell, verkar som att 275cc mx, är den som kommer passa mig bäst.. eller 260cc tx men den storleken visade inte ens cosmo till mig (säkert för han tyckte min rumpa va stor)...(proportioner) men sen när man kollar på citadells exempelbilder så ser även 250cc stort ut ju! Och dem tjejerna mäter o väger mer eller mindre än mig!

Men då är det väll deras bröstbredd som gör att dem kan välja mindre men ändå se stora ut..

Skulle helst vilja ha typ modellbröst, små men ändå så man kan få klyfta o volym.. eller såna som du har på din bild Flisan, dem ser verkligen vackra ut

Gilla
Lienka

Lienka

Kvinna ·

Men Lilla Anna, du ska ska ha 260 tx ?

Gilla
Lilla Anna 78

Lilla Anna 78

Kvinna ·

Hej Lienka, stämmer jag har bestämt mig för 260.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem