PetraO
Kvinna ·
14 mar, 2020
RÅD! 625cc
BröstförstoringHejsan! Någon här som gjort 625cc round hög profil? Jag är 1.80 lång och har fått dessa renommerade av Patrik på nk. Har i nuläget 425cc ergonomix demi men vill ha lite mer klyfta men fortfarande ha ett relativt ”naturligt” resultat. Fattar att det inte kommer se helt naturligt ut men vill inte ha några porrtuttar. Någon som har dessa implantat? Hur känns dem? Älskar känslan på mina nu men Patrik sa att det inte är så stor skillnad i känslan utan mer i utseendet. Hur långa är ni som har dessa? Supertacksam för svar!
Sortera efter
Syltan
Kvinna ·
15 mar, 2020
JosThö
Kvinna ·
20 mar, 2020
PetraO
Kvinna ·
22 mar, 2020
PetraO
Kvinna ·
22 mar, 2020
Hej,
Jag är 174 cm och har 625 cc HP Round
Opades 26/2 på NK hos Patrik. Jag är nöjd men jag längtar till de sjunker.
Syltan
Kvinna ·
22 mar, 2020
JosThö
Kvinna ·
23 mar, 2020
PetraO
Kvinna ·
23 mar, 2020
Jag förstår verkligen dina tankar då jag själv gick med precis samma tankar.
Till mig sa Patrik att ögat inte riktigt uppfattar skillnaden på 575 och 625.
Jag är väldigt nöjd med mina som har börjat bli mjukare efter massage. Det är dock bara en månad sedan jag opade mig men på bara någon vecka med massage så tycker jag att dom är mjukare.
Jag valde 625 för att jag inte visste hur mycket kroppen skulle ta upp av implantatet.
Jag drar 38/40 i byxor också. men nu när brösten börjar hamna på plats efter bröstband så tycker jag att det ser bra ut rent proportionsmässigt.
På återbesöket som jag var på i helgen mätte man mig till 80E
JosThö
Kvinna ·
25 mar, 2020
M78
Kvinna ·
25 mar, 2020
PetraO
Kvinna ·
26 mar, 2020
Jag förstår verkligen dina tankar då jag själv gick med precis samma tankar.
Till mig sa Patrik att ögat inte riktigt uppfattar skillnaden på 575 och 625.
Jag är väldigt nöjd med mina som har börjat bli mjukare efter massage. Det är dock bara en månad sedan jag opade mig men på bara någon vecka med massage så tycker jag att dom är mjukare.
Jag valde 625 för att jag inte visste hur mycket kroppen skulle ta upp av implantatet.
Jag drar 38/40 i byxor också. men nu när brösten börjar hamna på plats efter bröstband så tycker jag att det ser bra ut rent proportionsmässigt.
På återbesöket som jag var på i helgen mätte man mig till 80E
PetraO
Kvinna ·
26 mar, 2020
Hej
Jag gjorde mina hos Patrik 20/2 han lade i 510cc round corse men jag tycker att dem är superstora men dem har inte läkt färdigt än säger dem bara, men känner mig som en levande Barbie ? jag är 1,60 och väger 50kg och till mig sa han att det skulle se naturligt ut?
PetraO
Kvinna ·
28 mar, 2020
Varför bytter du? Store bröst = store problem. Om du er hyfsad nøjd med dine bröst idag vil jeg sterkt fraråde deg å bytte. 600 cc er jättestort och tungt og du risikerer mange komplikasjoner som BO, tøjde fickor etc