krisssy
Kvinna ·
Rädd att 450cc blir för stort!
Jag var på konsultation på kkab i Stockholm förra veckan och hon jag pratade med tyckte att 450cc hp skulle vara bra på mig. Jag hade innan funderat på högst 300cc, så nu är jag lite vilse över hur jag ska välja.
Jag vill inte att det ska bli för stort och onaturligt, men samtidigt känns det som att dom som jobbar på kliniker vet vad dom pratar om.
Jag går omkring med rispåsarna så ofta jag kan för att försöka komma fram till något, men jag blir inte så mycket klokare.
Antar att många är/har varit i samma situation som kan ge mig lite råd. Storlek är verkligen jättesvårt och så viktigt!
Sortera efter

Vivalaboobs
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
Jag har PRECIS som du just nu! kände MAX 300cc,,, sen efter första konsultationen Max 350.. och nu har jag valt 450hp(!!) jätte rädd att detta blir förstort men samtidigt vill ja inte ångra mig efter op. och tycka det är för litet!
Både kirurgen och min mamma sa att det inte såg alls förstort ut på mig (och min mamma vill absolut inte ja har några bomber)
Men samtidigt är det en stor strl.. så på stranden får man nog vara berädd på blickar..
Ja ska opereras på kkab också ;)fast i jönköping!
efter min andra konsultation då vi bestämde 450, kände ja mej osäker efter nån dag igen men sen sa sköterskan att ja kunde tänka i lugn och ro på op. dagen om ja va osäker! :)

flickan
Kvinna ·
vivalaboobs: Jätte snygga!! dina blir nog lite större eftersom du lagt framför men tycker det ser ut som en bra storlek :D

TrashyPinup
Kvinna ·
Jag velar också faktiskt. Tänkte mig 350-375 cc när jag gick på konsultation, där kom vi fram till att 375cc skulle passa bra, och nu funderar jag på om jag inte ska ta och lägga i 400cc ändå... för det är så högt jag vill gå, för när jag provade större på konsultation kände jag att det blev kännbar belastning i ryggen och det är ingenting jag önskar.

Vivalaboobs
Kvinna ·
vivalaboobs: Jätte snygga!! dina blir nog lite större eftersom du lagt framför men tycker det ser ut som en bra storlek :D

Lillan
Kvinna ·
Jag var på konsultation på kkab i Stockholm förra veckan och hon jag pratade med tyckte att 450cc hp skulle vara bra på mig. Jag hade innan funderat på högst 300cc, så nu är jag lite vilse över hur jag ska välja.
Jag vill inte att det ska bli för stort och onaturligt, men samtidigt känns det som att dom som jobbar på kliniker vet vad dom pratar om.
Jag går omkring med rispåsarna så ofta jag kan för att försöka komma fram till något, men jag blir inte så mycket klokare.
Antar att många är/har varit i samma situation som kan ge mig lite råd. Storlek är verkligen jättesvårt och så viktigt!

krisssy
Kvinna ·
Då är vi lite i samma sits kan man säga! ;) Jag vill inte heller ångra mig efteråt och känna att jag tog för litet om jag tar 350, men inte heller känna att det är för stort om jag tar 450. Man blir inte klok på detta!
Kul att du med ska operera dig där! Hoppas du blir nöjd med dina! :)

Anna84
Kvinna ·
Jag har 500cc, med skulle i nuläget lätt tagit större, typ 600cc hade jag nog varit mera nöjd med ;)

flickan
Kvinna ·
Usch ja det är så frustrerande dedär med storleken.. min operation är om exakt en vecka och har inte bestämt mig än.. det lutar åt 450cc men fortfarande osäker.. magkänslan säger 450 så den kanske man borde lita på? :)

krisssy
Kvinna ·
Åh, vad roligt att det är så kort tid kvar för dig! Jag har hela 1,5 månad kvar...
Ja magkänslan har oftast rätt! :D Jag har provat 350 nu ett tag med rispåsarna och nu känns det nästan litet, haha! 450 är nog en väldigt bra storlek tror jag! :D (för båda oss ;-))

Thkj
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
Åh, vad roligt att det är så kort tid kvar för dig! Jag har hela 1,5 månad kvar...
Ja magkänslan har oftast rätt! :D Jag har provat 350 nu ett tag med rispåsarna och nu känns det nästan litet, haha! 450 är nog en väldigt bra storlek tror jag! :D (för båda oss ;-))
Ja jag har väntat 3 månader från första konsultationen så nu känns de nära! Tro det eller ej men det går FORT!! :D inte alls nervös än, försöker inte tänka på det så blir ja inte så nervös haha!
Ja jag tycker det är svårt med rispåsarna, testade själv 450 idag med ris.. men ser bara hängigt ut och svårt att forma.. men man får liten uppfattning iaf! Ja vi får hoppas det blir bra och inte blir några mega bomber, för det vill ja faktiskt inte ha :p

feeelicia
Kvinna ·
Jag ska operera mig på tisdag och har valt 450cc mellan men känner mig också osäker om det kanske bli för stort eller om det kanske blir för litet. Man blir helt störd av att titta på alla bilder eftersom alla ser så olika ut..

flickan
Kvinna ·
Feeelicia: Hm ja det är skit svårt!på vissa ser de stort ut och på vissa nästan lite.. ja ska opereras på fredag nu och har inte bestämt mej 100% men troligen blir de 450 :)

Isabell87
Kvinna ·