Välkommen till nya Plastikoperationsforum
Rumpetossa profilbild

Rumpetossa

Kvinna ·

10 sep, 2014

Rädd att det blir för stort.. 440HP

Bröstförstoring

Hej hej! Jag var på konsultation på citadellkliniken hos Peter Cosmo för några veckor sedan. Jag testade 340MP och 440HP. Och jag kände att 340MP såg lite föe hängiga ut på mig... Och 440HP såg perfekt ut.  Men nu.... Snurrar tankarna runt.  Blir det för stort tro? Idag har jag 75A eller nått och e ganska bred. Är rädd för att jag inte ska kunna köpa vilken BH och bikini jag vill osv efter OP. Vill inte ha större än D. Absolut så är det ju olika från person till person.  Eller om jag ska ta 400HP istället.  Besluts ångest :( lite hjälp tack mina vänner.

Sortera efter

nyaboobs profilbild

nyaboobs

Kvinna ·

10 sep, 2014

Tror det kommer bli bra! Jag ska ha 400cc HP å är kortare än dig. Å mitt såg ändå bra ut till min kropp, vill heller inte se ut att ja två fotbollar :)

0 Gilla

sanna1991 profilbild

sanna1991

Kvinna ·

10 sep, 2014

Jag tror inte att man ska stirra sig blind på hur mycket man lägger in utan vad som känns bra. Lägger du in mindre bara för att 440 känns för mycket tror jag chansen är större att du ångrar dig och tycker att de blev för små! Gå på känslan och be att få prova igen om du är osäker :)

0 Gilla

Cattiss profilbild

Cattiss

Kvinna ·

10 sep, 2014

Blir nog bra tror jag :) Har 415 HP och är inte alls stora :) Lönar sig att testa på nytt ifall man är osäker  :)

0 Gilla

CitadellBoobs profilbild

CitadellBoobs

Kvinna ·

10 sep, 2014

Jag är 173 lång och väger runt 60 kg, har 440 cc HP. Kolla mina bilder om du vill se hur det ser ut på mig! :)

0 Gilla

CitadellBoobs profilbild

CitadellBoobs

Kvinna ·

10 sep, 2014

Jag kände samma som dig innan, men är glad över att jag valde 440 som kändes absolut bäst på konsultationen.. Hade panik innan och tyckte 440 lät mycket, men så känns det inte alls nu.. Nu kan jag ibland istället tycka att jag kunde tagit lite större, haha, men det är den klassiska storleksblindheten som jag tror de flesta får. Jag är i alla fall glad att jag inte valde mindre :) Lycka till!

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem