Kaoset
Kvinna ·
29 apr, 2015
Rekommendation/ fråga: 400cc för stort på liten Bkupa?
Hej alla, Var på konsultation idag. Så nervös, så laddad, så glad. Var på laser och estetik hos Patrik Höijer. Vilken läkare! Lugn, sansad, är där för Din skull och ser dina behov. Har idag liten B kupa - typ uttömd. Blev gravid i ung ålder, men gjorde abort. Hann få bröstmjölk. Efter detta viktuppgång då det var en del psykiskt påfrestande. Sedan viktnedgång - med detta tappade fyllnad HELT i brösten. Har länge velat göra bröstförstoring och känner att tid är inne. Idag hos Patrik gick vi igenom allt och han tycker att jag bör köra på 400-425 cc för att få bredd och fyllnad nertill. Då jag vill ha naturligt häng, och som relativt bredaxlad få en följande kroppsform (ganska kurvig rumpa, men smal midja) Jag tycker att 400-425 låter mycket...? Någon som känner igen sig och kan ge feedback om det kommer att bli en riktighylla eller naturligt fylliga bröst? Och vad fick ni betala på Laser och estetik? Och för vilken fyllnad? Ta hand om er!
Sortera efter

tokstolle
Kvinna ·
29 apr, 2015

Kaoset
Kvinna ·
29 apr, 2015

tokstolle
Kvinna ·
29 apr, 2015
Så lite så :)

Vinna
Kvinna ·
29 apr, 2015

dyirap
Kvinna ·
03 maj, 2015
Lika lång som dig och har 400cc! Sjukt glad över att jag lyssnade på min kirurg och tog så pass mycket som 400 när jag egentligen hade ställt in mig på 325 från första början! Man blir lite blind..Kommer nog bli jättebra oavsett!