Lavendel
Kvinna ·
Ristest 300 cc!
Hejsan!
Nu har jag vågat mig på ett ristest! Det var svårt och obekvämt som attan, och jag är osäker på att jag gjort rätt. Fick ha en trekantsbikini under tröjan och jag vet inte om jag gjorde rätt med påsarna eller hur exakta måtten var, meeen jag gjorde ett försök iaf. Tycker att de ser helt galet, knäppt jäkla stora ut, men det kanske beror på att det är första gången i mitt liv jag ser min kropp med ett par "tuttar".
jag vill jättegärna höra vad ni tycker! Ser det lite/lagom eller för stort ut?
Sortera efter

Anonym användare

Anonym användare
Jag har gjort 300/325cc runda under muskeln på strandkliniken. Jag var livrädd att det skulle bli stort men nu tycker jag inte att dom är stora alls, snarare tvärt om. Jag kan lägga upp bilder på min sida så får du se. Jag tyckte också att 300 i ristest såg superstort ut. Det färdiga resultatet känns mindre.
Lycka till!!

Anonym användare
Ser jättebra ut tycker jag🙂 Absolut inte förstort!! Lycka till

Anonym användare
tycker dom passade bra på dig! men jag gillar ju när det är proportionerligt och passar kroppen i övrigt, så jag tycker inte dom ska vara större :) du är ju väldigt liten och smal

Anonym användare
Det var ju jätte bra storlek, du behöver inte oroa dig att det blir för stort, det passade dig perfekt :)

Lavendel
Kvinna ·
Tack, vad ni är snälla! Visade bilderna för min kille och han sa att han tyckte att jag kunde ta större, och jag har själv funderat på 300-350. Reagerade bara nu när man är så ovan vid "stora" tuttar på en själv. ^^ Skulle jag kunna bära upp 350 eller skulle det bli för stort?

cinderella
Kvinna ·
Jag tycker inte de ser så stora ut alls, 350 blir säkert jättebra :) det försvinner ju cirka 50 om man lägger bakom också så har du 3 dl ris så blir det ju som 350 cc om jag förstått allt rätt :)

Lavendel
Kvinna ·
Jo, det är sant! That settles it! Jag ska be Randquist om 350 cc! ^^

Anonym användare
Jag tror också på 350cc! Önskar att jag också hade tagit det ❤️

Titti
Kvinna ·
Jag tycker inte de ser så stora ut alls, 350 blir säkert jättebra :) det försvinner ju cirka 50 om man lägger bakom också så har du 3 dl ris så blir det ju som 350 cc om jag förstått allt rätt :)
Hur är det när man lägger framför då? Försvinner det då också?

Titti
Kvinna ·
Tycker att det ser bra ut på bilderna också förresten, Lavendel =)

cinderella
Kvinna ·
När man lägger framför försvinner det inte något :) Efter vad jag lärt mig här iaf :)

Anonym användare
Jag tycker de ser ganska stora ut i förhållande till din kropp. Jag tycker inte det
är fint med för stora när man är smal, det ser onaturligt ut. Men smaken är ju så olika:)
De flesta andra här verkar ju tycka de ser fina ut:)!

Malin88
Kvinna ·
man är väldigt ovan :) de ser inte alls stora ut :) om du går med ristestet ofta så kommr du nog inte tycka de ser så stora ut längre ;)

Lavendel
Kvinna ·

Anonym användare
Hmm undrar nu om jag gjort mitt ristest fel. Jag använde nämligen en lite för stor vadderad push up BH som jag hade hemma. Då blir ju resultatet förstås lite större än om man använder en tunn trekantsbikini... hmm. Borde jag göra om testet med något tunnare emellan istället?
Men jag tycker inte alls det ser för stort ut iaf på dig! Tror 350cc blir jättebra med tanke på att ungefär 50cc försvinner. :) Vi är nästan lika långa och väger lika mycket. :) Jag kommer nog lägga i 300cc i ena bröstet och 400cc i andra (ska ha framför muskeln också). Men jag har lite bredare bröstkorg än du också och lite större bröst nu innan.

Lavendel
Kvinna ·

Malin88
Kvinna ·

Anonym användare
Åh okej! :D Sitter faktiskt nu med ristest i en ovadderad BH. Hittade en annan. ;) Blev ingen jättestor skillnad. Förutom att mina naturliga inte pressas upp lika mycket, så ser ju lite mindre ut. Men känns rätt bra! Tror det blir en bra storlek! Ska nog inte ha större iaf. Önskar de var riktiga nu bara och inte blev små igen så fort jag tar ut påsarna med ris. ;) Men jag hoppas att riktiga resultatet blir som det blev med den vadderade BH:n. Hellre lite större än mindre. ;) Så får hoppas att mina blir större än ristestet också. ;) hihi 😇

Anonym användare
Jättefina tycker jag👍
tycker det ser jettefint ut :o)