flickan
Kvinna ·
Ristest, 300ml! *BILDER*
Hej!!
För andra gången gjorde jag ristestet och även denna gången testade jag 300ml, det är så svårt att säga hur detta kommer att bli men det känns ändå så rätt och så lagom!!
Är ganska liten i kroppen (inte spinkig) men kort och nätt.. så vill inte att de ska bli förstora, men samtidigt inte för små heller! vet att om jag lägger bakom så försvinner endel och då kanske ja måste lägga i lite större men än så länge lutar det åt en framförplacering!
Tog bilder och undrar lite om ni tycker det kan bli bra? :)
Sortera efter

Ingeborg
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
Va bra! :) ska på konsultation hos KKAB i Jönköping nu på onsdag!👍

flickan
Kvinna ·
skiljer de sig mycket från ristest till riktiga implantat? kan tänka mej att det inte är detsamma!

MiniSmurfan
Kvinna ·
Jag har liknande mått som du och efter min konsultation och 3D-bilder så beslutade vi för 295 cc. Är också ute efter att få större bröst, och precis som du vill jag inte ha för stora med tanke på att man är ganska liten till storleken i övrigt.
Jag tycker det ser jättebra ut på dig!
Jag har själv inte gjort ristestet, men du kanske kan ta med dig dina egna bilder till konsultationen för att visa läkaren vad för resultat du är ute efter? Då kan han/hon säkert avgöra hur mycket du behöver lägga i för att få önskad volym.

Flisan69
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
MiniSmurfan: Ja okej, hopps att de flesta har 3D bilder så man kan se lite tydligare!
Tack! kul att höra att de ser bra ut, ja det är nog bäst att ta med bilder.. är det bästa att skriva ut bilder eller räcker det om dem är i mobilen?
känns nästan bäst att skriva ut kanske?
Flisan69: Tack! ja det är nog mer i huvudet som de känns att de kan försvinna osv.. kan knappt vänta! ska ringa imorgon och fråga lite om konsultationen samt om op. tid! :)

MiniSmurfan
Kvinna ·
Det är inte alla som erbjuder 3D-bilder, men ett tips är ju att boka in en kostnadsfri konsultation hos någon som har det :)

flickan
Kvinna ·
Det är inte alla som erbjuder 3D-bilder, men ett tips är ju att boka in en kostnadsfri konsultation hos någon som har det :)
Ne jag har förstått det.. ja det kan man faktiskt göra! Tänker att KKAB är ganska stort så lite konstigt om dom inte har det men vi får se :)

Kt91
Kvinna ·

flickan
Kvinna ·
Kt91: Jag var på konsultation idag men fick inte se i 3D :( men fick ändå testa och känns bra med storleken :) testade 350 idag och det känns inte för stort heller :)

Kt91
Kvinna ·
Kt91: Jag var på konsultation idag men fick inte se i 3D :( men fick ändå testa och känns bra med storleken :) testade 350 idag och det känns inte för stort heller :)
Okej :/ ja jag tror inte min klinik har något sådant heller. Fick iallafall inte någon frågan om det sist jag var där, längtar så till min nästa konsultation så att jag kan få prova storlekarna igen :)
Det låter superbra! =) vad för inlägg ska du ha?

flickan
Kvinna ·
Okej :/ ja jag tror inte min klinik har något sådant heller. Fick iallafall inte någon frågan om det sist jag var där, längtar så till min nästa konsultation så att jag kan få prova storlekarna igen :)
Ja, jag skulle vilja ha en till bara för att få testa igen hahaha!
mentor texturerade , är inte säker på låg eller hög profil än.. kan inte direkt säga att jag vet vad det riktiga skillnaden är?
Vad ska du själv ha? :)

Kt91
Kvinna ·
mentor texturerade , är inte säker på låg eller hög profil än.. kan inte direkt säga att jag vet vad det riktiga skillnaden är?

flickan
Kvinna ·
Ja precis.. man läser massa och ser olika bilder så man blir ganska snabbt förvirrad igen ;) kirurge kan nog lätt se vad som blir bra! men viktigt att man berättar sina önskemål :) och jag var väldigt tydlig att ja ville ha naturliga och inte alls för stora :)