Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Ristest 400 cc

Bröstförstoring

Har äntligen fått tummen ur att knäppa några bilder med ristest. Har bestämt med min kirurg för att gå upp till 410 cc istället och nu när jag ser bilderna känns det helt klart som rätt beslut. 

Hur pass har ristestet stämt för er? Helt ärligt trodde jag nog att det skulle se större ut med tanke på att jag bara är 160 cm och väger 49 kg.  Min kropp kanske är en sån som slukar cc?

Vad är eran spontana tanke? 

14

Sortera efter

lalle

lalle

Kvinna ·

ser bra ut :)

Gilla
Mammis

Mammis

Kvinna ·

Ser naturligt ut! :)
Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Det är skumt för med påsarna i BH'n så känns brösten ENORMA och alldeles för stora när jag tittar ner på dom. Men sen ser man bilder på lite avstånd och då ser dom ju inte stora ut alls?? Då skulle jag lätt kunna tänka mig lite större. haha. 

Gilla
lalle

lalle

Kvinna ·

jag tog 390cc och det var för lite :P jag önskar jag hade valt 500-600cc minst :P hehe nu har jag en G kupa men en visuell E kupa?
Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Ja herregud, kommer man någonsin att veta säkert. Det enda jag vet är att Peter ska lägga in 410 cc och se om han kan få till det med samma storlek på implantaten. (jag har lite olikstora bröst). Men om han måste lägga in större implantat i ena bröstet ska jag nog fan be honom att lägga in större.
Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

För er andra som gjort ristestet, stämde det bra på er med hur resultatet blev sen? Någon som har bild i sin profil på ristest och sen efter operation hur det blev?

Gilla
Milia

Milia

Kvinna ·

Snyggt! Passar dig bra, och de är tillräckligt "små" för att kunna döljas, tillräckligt stora för att framhävas om du vill det. Så vill man ju ha det! :-)

Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Jag hoppas att du får rätt Milia. Snart är det vår tur! Vore det inte för feber och frossa skulle jag vilja skrika rakt ut och dansa glädjedans. Men istället blir det ett stort leende och en kopp te. haha.

Gilla
Malin88

Malin88

Kvinna ·

Det ser bra ut :) mitt riistest stämde bra. Men jag hade 350cc i ristestet när jag la i 390ccdå lite försvinner bakom. Om du känner de känns lite för små är de nog bäst o ta mer cc. När du vant dig har man en helt annan syn på storleken.
Gilla
MEIE

MEIE

Kvinna ·

Jag är precis lika lång som dig. Har en vän som op:at sig med samma längd och hennes ser lite för stora ut (375cc mellanpro) men när jag provade 400 på konsultationen så såg det så normalt ut. Antagligen är du och jag lite mer bredaxlade och kan bära upp en sådan här strl trots vår korta längd, vill jag hoppas i vart fall haha. Man ska inte haka upp sig på cc men kan inte låta bli att tänka på min vännina. Lutar åt att jag går ned till 375 cc mellan, ställer mig själv frågan vad som skulle vara värst. Att de är för stort eller för litet och då är definitivt för stort värst för mig i vart fall. Tycker de ser helt perfekt ut på dig, känns betryggande att se för då ser de knappast ut som några bomber på mig heller. Tränar ganska mkt och har lite putig rumpa så hoppas jag kan bära upp de utan folk reagerar:) Lycka till med allt, jag op:as hos Johan Nordquist den 6 feb:)

Gilla
Anonym användare

Anonym användare

Det ser jättebra ut på dig. Jag är ju både längre och väger mer men på mig ser 400cc jättestort ut...

Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

MEIE: Jag tränar också mycket och har putig rumpa så jag tror det kommer att bli bra. För trots att jag lägger in 410 cc så är det fortfarande mp+. Jag har en bröstbredd på 13 cm så jag har bred bröstkorg för att vara så liten.

Peter sa också under konsultationen att jag har både kropp och bröstbredd för att bära upp stora implantat om jag vill ha det.

Mina två bästa kompisar har båda lagt in 430 cc och deras bröst är verkligen inte anmärkningsvärt stora. Superfina är dom. :)

Gud det är nära nu, jag är så nervös!!

Gilla
MEIE

MEIE

Kvinna ·

Ja tror de kommer bli assnyggt på dig för de ser perfekt ut på bilderna. Inget man hade trott var fejk storleksmässigt. Min tjejkompis som jag pratar om är väldigt tunn om armar och axlar och tunna ben osv. de är väl de som får de o se lite stort ut. Dom är jättefina men inget jag vill ha, för man reagerar att hon har bröst så att säga. Ahh jag kommer inte ihåg vad jag har för bröstbredd har skickat mejl till Johan om jag kan få mina mått men inte fått svar än:) Tror de blir 375 cc med.pro. för mig vart fall. Du kan väl lägga upp lite bilder när du är op:ad. Din kroppsbyggnad är ganska lik min:) Lycka till håller tummarna för dig.

Gilla
Summer dress

Summer dress

Kvinna ·

Det kommer bilder sen när brösten är klara. :) Dock kommer jag att lämna datorn hemma när jag reser söderut, har 150 mil till kliniken så jag måste hålla nere på packningen. Men jag kommer hem igen efter en vecka så då kan jag bjuda på bilder.

Herregud, jag önskar att jag fick vara frisk så att man kunde göra nåt på dagarna. Nu upptar tankarna på bröst mitt huvud dygnet runt när jag bara ligger hemma och är sjuk. Man blir ju skadad av det här. haha.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem